Pafin henkilökunta kasvattaa viiksiä ja haastaa mukaan muut suomalaiset yritykset

Osa peliyhtiö Pafin henkilökunnasta aikoo kasvattaa viiksiä koko marraskuun ja kerätä siten rahaa eturauhassyövän vastaiseen työhön.
Paf haluaa nyt haastaa muitakin suomalaisia yrityksiä mukaan taisteluun.

Marraskuun ensimmäisestä päivästä alkaen moni Pafin työntekijä antaa viiksiensä kasvaa. Kasvojen karvoitus toimii vertauskuvana varoille, joita kerätään eturauhassyövän tutkimukseen.
- Tavoitteemme on olla kansainvälisen Movember-kampanjan Suomen paras varainkerääjä. Mutta olemme lähes yhtä onnellisia, jos jokin muu tiimi lyö meidät, Pafin PR-päällikkö Anders Sims toteaa.
- Hyvä tarkoitus on luonnollisesti tärkein, joten toivomme että moni ottaa haasteemme vastaan ja yrittää voittaa meidät kerättyjen varojen määrässä.

Pafin tiimissä, joka on nimetty Pafin asiakasklubin, Club Pafin mukaan, on jo viitisentoista jäsentä.
- Käytämme kaikkia mahdollisia kanavia saadaksemme mukaan enemmän väkeä ja rahaa. Kaikki ovat tervetulleita osallistumaan, Anders Sims sanoo.

Club Paf Movember-tiimin löydät osoitteesta: http://fi.movember.com/en/team/601889

Yksi Club Paf -tiimin jäsenistä on jalkapallopersoona Juha Reini.
- Lähdin mukaan, koska minusta tämä sairaus pitää tuoda useampien ihmisten tietoisuuteen. Movember on erinomainen tapa levittää tietoa, hän sanoo.

Juha Reini on YLEn jalkapalloasiantuntija ja entinen Suomen maajoukkuepelaaja. Hän bloggaa jalkapallosta Paf.comissa.

Blogin löydät osoitteesta: http://blog.paf.com/juhareini/

Lisää tietoa Movember-kampanjasta ja eturauhassyövästä löydät tästä:

Kerätyt varat menevät Suomen Syöpäjärjestöille. Lisätietoja tästä: http://www.cancer.fi/

Kiinnostus eturauhassyöpää kohtaan ei ole Paf-konsernissa mitään uutta. Pafin ruotsalainen tytäryhtiö Lottericentralen tekee Ruotsissa yhteistyötä Fonden mot prostatacancer -säätiön kanssa, ja tällä yhteistyöllä kerätään vuosittain suuria summia syöpätutkimukseen.

Lisätietoja antaa:

Anders Sims, PR-päällikkö
anders.sims@paf.com

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2011 Pafin liikevaihto oli 96,3 miljoona euroa, josta hyötytarkoituksiin osoitettu summa oli 10,5 miljoonaa euroa. Paf-konsernissa työskentelee yli 300 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com.

Paf on pohjoismainen peliyritys, joka perustettiin Ahvenanmaalla vuonna 1966 tuottamaan varoja yhteiskunnan hyväksi. Olimme yksi ensimmäisistä peliyrityksistä, joka siirsi pelejään nettiin vuonna 1999. Monet Pafin pelit on luotu Pafin omalla Games Studiolla ja ovat siksi ainutlaatuisia. Olemme palkittu markkinajohtaja vastuullisen pelaamisen saralla. Meillä on pelitoimintaa myös yli 30 risteilyaluksella Itämerellä ja Pohjanmerellä. Pafilla on lähes 400 työntekijää yli 30 maasta. Toimistomme sijaitsevat Ahvenanmaalla, Helsingissä, Tukholmassa, Riiassa, Tallinnassa, Oslossa, Norrköpingissä ja Madridissa. Paf (Ålands Penningautomatförening) toimii Ahvenanmaan maakuntahallituksen luvalla ja sen valvonnan alaisena. Vuonna 2018 Paf-konsernin liikevaihto oli 111,8 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 24,6 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa aboutpaf.com.