Suomalainen raskaansarjan nyrkkeilijä Robert Helenius haluaa kohdata ruotsalaisen Otto Wallinin pohjoismaisessa huippuottelussa

Robert “The Nordic Nightmare” Helenius on valittu Euroopan nyrkkeilyliiton EBU:n EU-tittelin viralliseksi haastajaksi. EU-vyötä pitää tällä hetkellä hallussaan Ruotsin raskaansarjan ykkösnyrkki Otto “All In” Wallin.
- Haluan ehdottomasti ottelun, jos vain Otto uskaltaa kohdata minut. Minä olen Pohjoismaiden ykkönen, ja se on järjestys, joka pitää, sanoi Helenius pääsponsorilleen Pafille antamassaan haastattelussa.

Lue koko uutinen täältä:

Lisätietoja:

Markus Sundman, Robert Helenius Manager
markus@thenordicnightmare.com

Ludvig Winberg, Paf - Head of Sponsorship
ludvig.winberg@paf.com

Paf on pohjoismainen peliyritys, joka perustettiin Ahvenanmaalla vuonna 1966 tuottamaan varoja yhteiskunnan hyväksi. Olimme yksi ensimmäisistä peliyrityksistä, joka siirsi pelejään nettiin vuonna 1999. Monet Pafin pelit on luotu Pafin omalla Games Studiolla ja ovat siksi ainutlaatuisia. Olemme palkittu markkinajohtaja vastuullisen pelaamisen saralla. Meillä on pelitoimintaa myös yli 30 risteilyaluksella Itämerellä ja Pohjanmerellä. Pafilla on lähes 400 työntekijää yli 30 maasta. Toimistomme sijaitsevat Ahvenanmaalla, Helsingissä, Tukholmassa, Riiassa, Tallinnassa, Oslossa, Norrköpingissä ja Madridissa. Paf (Ålands Penningautomatförening) toimii Ahvenanmaan maakuntahallituksen luvalla ja sen valvonnan alaisena. Vuonna 2018 Paf-konsernin liikevaihto oli 111,8 miljoonaa euroa, josta voittoa oli 24,6 miljoonaa euroa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa aboutpaf.com.