GB Glace esittelee kevään 2012 jäätelöuutuudet

GB Glace tuo huhtikuun 2012 alussa kauppoihin 19 suussa sulavaa jäätelönautintoa sekä 4 hauskaa monipakkausta jäätelön ystävien iloksi. Magnum esittelee ensimmäisenä maailmassa täyteläisen tummasuklaakuorrutteisen jäätelön, jolla on tutkitusti mielialaa kohottava vaikutus. Cornetto-kääreisiin puolestaan pakataan uusia herkullisia ja jännittäviä makuyhdistelmiä.

GB Glace ilahduttaa myös tuomalla takaisin toivottuja suosikkijäätelöitä: jääkiekon MM-kotikisojen kunniaksi palaa hartaasti toivottu Lakulätkä takaisin valikoimiin teeman mukaisessa kääreessä. Lapsille on luvassa kesän suosikkimakuja niin jäätelön kuin mehujään muodossa. Lisäksi Carte d’Or tarjoaa lumoavia makuyhdistelmiä jälkiruokapöytään.

Magnum panostaa voimakkaasti Rainforest Alliance -yhteistyöhön. Kevään myötä peräti yhdeksässä Magnum-tuoteperheen jäätelössä on Rainforest Alliance™ -sertifikaatti. Uusimpina tulokkaina ovat Magnum Infinity -jäätelöt, jotka nimensä mukaisesti antavat lähes ikuisuudelta tuntuvan, intensiivisen suklaanautinnon. Sen saavat aikaan kuorrutteessa käytetyt ghanalaiset kaakaopavun palat sekä harvinainen tansanialainen kaakao, joka sisältää tutkitusti muita kaakaopapuja enemmän mielihyvää tuottavia ainesosia. Nautinnollisia Magnum-hetkiä tarjoaa myös kevään kolmas uutuus, muhkea Magnum Sandwich Manteli.

Magnum Infinity Kinuski

Entistä intensiivisempi Magnum-suklaanautinto: pehmeää maitosuklaajäätelöä kinuskisella kastikeraidalla ja päällä runsas tummasuklaakuorrute. Kuorrutteessa on harvinaista tansanialaista kaakaota sekä aitoja kaakaopapujen paloja, jotka syventävät suklaaelämystä ja luovat täysin uudenlaisen suutuntuman. Suositushinta vähittäiskaupassa: 1,59 €

Magnum Infinity Suklaa

Magnum Infinity Suklaa tyydyttää suklaanhimon pitkäkestoisesti korkean kaakaopitoisuutensa ansiosta. Kaakaopavun paloja sisältävän tummasuklaakuorrutteen alta paljastuu pehmeää tummasuklaajäätelöä sekä suklainen kastikeraita. Suositushinta vähittäiskaupassa: 1,59 €

Magnum Sandwich Manteli

Magnum Sandwich tarjoaa rouskuvalla rakenteellaan todellista hemmottelua keksin ja jäätelön ystäville. Jäätelön toisessa päässä täyteläinen vaniljajäätelö on kuorrutettu Magnum-suklaalla, jonka joukkoon on lisätty rouskuvia mantelihiutaleita. Toisen pään herkullisesta suklaakeksikuoresta on helppo pitää kiinni sormia tahraamatta. Magnum Sandwich sopii myös välipalaksi. Suositushinta vähittäiskaupassa: 1,59 €

Magnum on ylpeä yhteistyöstään Rainforest Alliancen kanssa

Rainforest Alliance on riippumaton, aatteellinen järjestö, jonka toimintaa tukevat kansainväliset järjestöt, kuten YK:n ympäristöohjelma UNEP. Rainforest Alliance on määritellyt kansainväliset standardit viljelyksille, joiden tuotteisiin sitoutumalla yritykset voivat vähentää tuotantonsa ympäristövaikutuksia sekä vahvistaa työntekijöiden ja viljelijöiden sosiaalista ja taloudellista turvaa.

Magnum on ylpeä yhteistyöstään Rainforest Alliancen kanssa. Tukeakseen kestävää kehitystä Magnumin tavoitteena on, että globaalisti vuoteen 2015 mennessä kaikki Magnum-jäätelöiden valmistukseen käytettävä kaakao on peräisin Rainforest Alliance -sertifioiduilta maatiloilta.

Cornetto Enigma -premiumtuutit tunnetaan herkullisista kastikesydämistä, jotka takaavat makunautinnon aina viimeisen puraisuun saakka. Enigman vuoden 2012 uutuusmaut ovat tervetulleita suosikkimakuja. Lisäksi Cornetto-valikoima täydentyy suomalaisten rakastamalla mintulla sekä uudella jännittävällä makuyhdistelmällä, joka kruunataan ripauksella chiliä. Ison nautinnon ystäviä hemmotellaan jättikokoisilla Cornetto King Cone -tuuteilla!

Cornetto Enigma Keksi

Cornetto Enigma Keksi on keksinystävän uusi välipalaherkku! Kääreen alta paljastuu keksinmakuista jäätelöä ja suklaakuorrutteisia keksipaloja. Suklaakastike ja tummasuklaakeksin palat ulottuvat kaakaokuorrutteisen vohvelin sisälle aina tuutin pohjalle asti. Suositushinta vähittäiskaupassa: 1,39 €

Cornetto Enigma Vanilja-Suklaa

Cornetto Enigma Vanilja-Suklaa yhdistää kestosuosikit vaniljan ja suklaan nautinnoksi, joka kestää viimeiseen puraisuun saakka. Vaniljajäätelön ja tuutin pohjalle ulottuvan suklaakastikesydämen pehmeys sekä paahdettujen ja karamellisoitujen mantelipalojen rapeus saavat yhdessä aikaan ylellisen, makuaisteja hivelevän suutuntuman. Suositushinta vähittäiskaupassa: 1,39 €

Cornetto Devils & Angels

Cornetto Devils & Angels on rohkea ja odottamaton yhdistelmä herkullisia jäätelömakuja. Syntisen hyvältä maistuvassa tuutissa vastakkaisuudet kohtaavat: tuutin toisella puolella lumoaa intensiivinen tummasuklaa, ja toisella puolella kokonaisuuden pehmentää vaalea mantelijäätelö. Kuorrutteen chilinmakuiset sokerikristallit antavat jäätelönautinnolle luonteikkaan vivahteen. Devils & Angels on saatavilla vain K-ruokakaupoissa. Suositushinta vähittäiskaupassa: 0,99 €

Cornetto Minttu

Suomalaisten rakastama minttu nyt Cornetto-tuutissa! Raikas mintunmakuinen jäätelö saa seurakseen tummasuklaapaloja, vohvelia ja kaakaokuorrutetta. Suositushinta vähittäiskaupassa: 0,99 €

Cornetto King Cone Vanilja

Cornetto King Cone on valinta runsaampaan hemmotteluun! 260 ml kokoisen jättituutin kaakaokuorrutteen alla pehmeää vaniljajäätelöä, vohvelia ja kaakaokastiketta. Suositushinta vähittäiskaupassa: 1,49 €

Cornetto King Cone Suklaa

Myös suklaan ystäville Cornetto-uutuus jättikoossa! Kääreen alta paljastuu suklaajäätelöä, kaakaokuorrutetta, vohvelia ja kaakaokastiketta. Tuutin koko on 260 ml. Suositushinta vähittäiskaupassa: 1,49 €

GB Glace luottaa klassikkojen voimaan ja muistaa ystäviään tuomalla toivejäätelöitä kauppoihin takaisin. Kaikkien rakastama Lakulätkä palaa jäätelöaltaaseen, ja aiemmin markkinoilla olleet Calippo Shots -jääkuulat tulevat takaisin tuomaan virkeää kesäfiilistä. Vanhat tutut Haribo-nallekarkit saavat uuden muodon jäätelötikussa.

Haribo Push Up

Lapset ihastuvat hauskaan mansikan ja vaniljan makuiseen jäätelöön, jonka tikustakin löytyy vielä herkkuja. Siistin ja helppokäyttöisen pakkauksen sisällä vaniljajäätelöä ja herkullista mansikkakastiketta, ja tikun sisällä kaikkien rakastamia Haribo-nallekarkkeja. Suositushinta vähittäiskaupassa: 0,89 €

Calippo Shots Mansikka-Sitruuna

Calippo Shots on värikäs tuulahdus kesän raikkautta! Kätevän, sormia sottaamattoman pakkauksen sisältä voi kumota suuhun mansikan ja sitruunan makuisia jääkuulia, joissa on käytetty vain luontaisia väriaineita. Suositushinta vähittäiskaupassa: 1,19 €

Calippo Mansikka & Tropiikin hedelmät

Calippo Mansikka & Tropiikin hedelmät on raikas lisä jo tutuksi tulleen cola-maun rinnalle. Mansikanmakuista ja trooppisten hedelmien makuista mehujäätä, joiden valmistuksessa on käytetty vain luontaisia värejä ja aromeja. Kätevä pakkaus pitää sormet puhtaina. Suositushinta vähittäiskaupassa: 0,89 €

Lakulätkä

Odotettu klassikko palaa jäätelökaukaloon! Vaikka jäällä Suomi ja Ruotsi haastavat toisiaan, nautitaan Lakulätkästä katsomon molemmin puolin. Kiekonmuotoisen Lakulätkän mustan lakritsikuorrutteen alta paljastuu pehmeää vaniljajäätelöä ja lakritsikastiketta. Suositushinta vähittäiskaupassa: 1,29 €

Carte d'Or -jälkiruokajäätelöt valmistetaan parhaista raaka-aineista ja nautitaan sellaisenaan tai yhdessä suklaakakun tai tuoreiden marjojen ja hedelmien kanssa. Uusi Carte d'Or Toblerone tarjoaa tunnetun suklaaherkun jäätelön muodossa ja ihastuttaa Toblerone-suklaalle ominaisella hunaja- ja mantelinugaalla. Carte d'Or -tuoteperheen 900 ml:n pakkaukset saavat uuden houkuttelevan ilmeen, ja samalla valikoima laajenee kahdella uutuusmaulla, joissa maistuvat suomalaiseen makuun sopivat mustikka ja raikas päärynä. Lisäksi jäätelöaltaisiin saapuu uusi pakkauskoko: trendikkäät 450 ml:n pakkaukset, jotka sopivat mainiosti rentoihin herkutteluhetkiin yksin tai yhdessä ystävän kanssa.

Carte d'or Toblerone

Herkutteluhetken yksin tai ystävien kanssa kruunaa Carte d’Or Toblerone hunajanmakuisella suklaajäätelöllä ja suussa sulavilla Toblerone-kolmioilla. Jäätelönautinto syntyy suklaajäätelöstä ja maitosuklaapaloista, joiden täytteenä on hunaja-ja mantelinugaata. Pakkauskoko 750 ml. Suositushinta vähittäiskaupassa 4,19 €

Carte d'Or Tasty Blueberry & Vanilla

Carte d'Or -jälkiruokajäätelöiden mustikkainen uutuus hivelee makuhermoja täyteläisellä makumaailmalla. Vaniljanmakuisen jäätelön ja mustikkajäätelön joukossa kiemurtelee herkullinen mustikkakastike, ja kauniin asetelman pintaa koristavat valko-ja tummasuklaasydämet. Tarjoile tuoreiden marjojen kanssa, ja jälkiruoka on valmis! Pakkauskoko: 900 ml. Suositushinta vähittäiskaupassa: 3,99 €