HJK – Dinamo Zagreb suorana lähetyksenä URHO Playssä

HJK:n taival Mestareiden liigassa jatkuu. Seuraavaksi vastaan saapuu maailmanluokan joukkue Dinamo Zagreb. URHO Play webTV-palvelun kautta voi seurata loppuun myytyä ottelua suorana lähetyksenä. Ottelu alkaa keskiviikkona 27.7. klo 19. Huippuluokan kamppailu näytetään myös URHOtv:llä jälkilähetyksenä samana iltana alkaen klo 21.30.

Hallitseva Suomen mestari HJK kukisti Walesin mestarijoukkueen Bangor Cityn Mestareiden liigan toisella karsintakierroksella yhteismaalein 13–0 (3–0, 10–0) ja jatkaa karsinnoissa eteenpäin. Panokset kovenevat, kun keskiviikkona 27.7. kolmannella karsintakierroksella loppuunmyydyllä Sonera Stadiumilla HJK:ta vastaan asettuu kivenkova Kroatian mestarijoukkue Dinamo Zagreb.

”Ottelun lähettäminen suorana webTV:ssä antaa kaikille, jotka eivät mahtuneet paikan päälle seuraamaan tätä huippuottelua, mahdollisuuden kannustaa HJK:ta kotikatsomoista. URHOtv:lle tämä on mielenkiintoinen kokeilu ja uskomme, että palvelu kiinnostaa myös muitakin jalkapallofaneja kuin pelkästään HJK:n kannattajia.” Kommentoi johtaja Juha-Pekka Louhelainen URHOtv:ltä.

Kroatian pääkaupungin ylpeys on dominoinut maansa pääsarjaa viimeiset vuodet. Joukkue on saavuttanut peräti kuusi peräkkäistä liigamestaruutta. Joukkueen tilillä on myös liuta saavutuksia UEFA:n seurajoukkuekilpailuissa. Kaksi vuotta sitten joukkue selviytyi ensimmäistä vuottaan pyörineen Eurooppa-liigan lohkovaiheeseen, mutta jäi lohkon kolmoseksi Anderlechtin ja Ajaxin taakse. Viime kaudella joukkue toisti temppunsa, mutta jäi jälleen lohkon kolmossijalle Villarrealin ja PAOK:in taakse. Dinamo on myös kahdesti selvinnyt Mestareiden liigan lohkovaiheeseen.

UEFA:n seurajoukkuerankingissa Dinamon sijoitus on 96. Taakse ovat jääneet sellaisetkin huippujoukkueet kuin Feyenoord ja Rosenborg. HJK löytyy saman rankingin sijalta 252.

Lisätietoja:

Juha-Pekka Louhelainen, johtaja, URHOtv Oy, 0400 459 900, juha-pekka.louhelainen@urhotv.fi

URHOtv on huippu-urheilulajeihin panostava premium maksu-tv -kanava. URHOtv:tä voi katsoa valtakunnallisesti antenni-, kaapeli-, satelliitti- ja iptv-verkon sekä URHO Play webTV -palvelun välityksellä. URHOtv:tä myyvät kaikki merkittävät antenni-, kaapeli- ja satelliittioperaattorit. Lisätietoja osoitteessa www.urhotv.fi.

Avainsanat: