Odotettu SM-liigakausi alkoi vihdoin

Piinaava odotus päättyi vihdoin, kun SM-liigakausi 2012-13 laukaistiin käyntiin! URHOtv:ssä ja URHO Play WebTV:ssä näytetään jopa 450 ottelua suorana lähetyksenä, sisältäen runkosarjan, Villi kortti -kierroksen, puolivälierät sekä semifinaalit.

Kotimainen jääkiekko on ollut tapetilla viime viikkoina. Uusi kausi herättää monia kysymyksiä: Miten pärjää heikentynyt JYP? Nouseeko pienempi Granlund veljensä suuriin saappaisiin HIFK:n riveissä? Olisiko viimein taas Jokereiden vuoro nostaa kauden päätteeksi se pysteistä kaunein? NHL:n mahdollinen työsulku tuo alkavaan kauteen oman lisämausteensa – nähdäänkö suomalaisia NHL-tähtiä taas kotimaan kaukaloissa?

Studiossa juontamassa ovat URHOtv:n tutut vakiokasvot Ville Klinga ja Iiro Harjula. Vakiovieraina jatkavat Toni Häppölä, Timo Peltomaa, Ismo Lehkonen ja Jukka Koivu. Lisäksi tuttuun tapaan joukko vaihtuvia paikallisia vieraita pistää tiskiin tiukimmat analyysinsä. URHOtv:n selostamossa huippunimet JP Jalo ja Anssi Ritari takaavat, että huikeat matsit ovat entistäkin jännittävämpiä kotisohvalla.

Hokihemmot – kesä lätkässä

Otteluiden lisäksi lätkähuumaa tuovat ruutuun Hokihemmot. Kanavalta tutut kiekkomiehet Toni Häppölä ja Iiro Harjula selvittivät, mitä kaikkea SM-liigajoukkue kesällä teki. Kamerat olivat paikalla kesätreenien startista heinäkuun ”omatoimisen” harjoittelujakson läpi elokuulle, kun luistimet lyötiin taas jalkaan.

Uudet Hokihemmot-jaksot sekä Hokihemmojen NHL- ja KHL-visiitit pyörivät syksyn aikana URHOtv:llä.

Lisätiedot:

Markku Korhonen, sisältöjohtaja, URHOtv, 050 552 1180, markku.korhonen@urhotv.fi