URHO Play WebTV:n kautta SM-liiga näkyviin myös Suomen rajojen ulkopuolella

Jääkiekon SM-liigan seuraaminen suorana ulkomailla on ollut monen jääkiekkofanin unelma jo pitkään. Nyt se on mahdollista, sillä URHO Play WebTV näkyy tästä alkaen myös Suomen rajojen ulkopuolella. SM-liigan ottelulähetyksiä voi ostaa ja katsoa URHO Play WebTV:n kautta ympäri maailman, aivan kuten Suomessa. Enää ei tarvitse potea koti-ikävää ulkomailla, kun SM-liigan kamppailut ovat katsottavissa suorina vain nappia painamalla.

”Olemme saaneet ulkomailla asuvilta suomalaisilta runsaasti yhteydenottoja urheilusisältömme katsomismahdollisuudesta. Erinomaista, että saimme SM-liigan kanssa sovittua mallin kansainvälisen jakelun suhteen,” arvioi URHOtv:n sisältöjohtaja Markku Korhonen

SM-liigan yhteysjohtaja Jarmo Koskinen on samoilla linjoilla: ”Jääkiekon SM-liiga on saanut paljon kyselyjä talvensa ulkomailla viettäviltä suomalaisilta, jotka haluavat seurata suosikkijoukkueensa otteluita sijainnistaan riippumatta. Neuvoteltuamme jakelusta URHOtv esitti toimivan mallin, jonka ansiosta otteluita voi nyt seurata ulkomailta. Toivottavasti palvelu löytää kuluttajat ja www-jakelu osoittaa voimansa.”

Kotimaista huippu-urheilua voi seurata ulkomailta uudistuksen myötä monipuolisesti, sillä URHO Play WebTV:n globaali jakelu sisältää SM-liigan lisäksi myös Korisliigan ja Lentopallon Mestaruusliigan otteluita.

Lisätietoja:

Markku Korhonen, sisältöjohtaja, URHOtv Oy, 050 552 1180, markku.korhonen@urhotv.fi