URHOtv:n Korisviikolla nähdään 6 huipputason ottelua suorana lähetyksenä

URHOtv:n syksyistä Korisviikkoa vietetään viikolla 45. Maanantaista perjantaihin URHOtv:n kanavilla näytetään yksi Korisliigan huippuottelu joka ilta, ja lauantaina vuorossa on naisten SM-sarjaottelu Forssan Alku–Peli-Karhut.

Tilanne Korisliigassa on äärimmäisen jännittävä. Liigan kärkeä tasapistein johtavat Pyrintö, Bisons, Kataja ja Kauhajoki. Viime kauden mestarijoukkueen Pyrinnön hyökkäyspeli toimii ja joukkueella on tällä hetkellä vahva, 88 tehdyn pisteen keskiarvo. Puolustuspelissä puolestaan vahvin on Korisliigan viidennettä sijaa hallitseva ToPo, joka on antanut vastustajilleen vähiten pisteitä.

Korisviikon käynnistää kärkinelikkoa kahden pisteen päässä kärkkyvän ToPo:n vierasmatsi maanantaina Uudessakaupungissa Korihaita vastaan. Helsinkiläisten vierasvire on koetuksella myös keskiviikkona Kotkassa. Liigan peräpäätä pitävän Lahden Namikan kisakunto testataan viikon aikana jopa kahteen otteeseen: Saako joukkue kurssinsa käännettyä vai onko edessä syöksykierre?

Korisliigan jännittävät kamppailut ovat katsottavissa suorana lähetyksenä URHOtv:ssä sekä URHO Play WebTV:ssä.

Ma 7.11. 18:30 Korihait–ToPo

Ti 8.11. 18:30 Namika Lahti-Vilpas

Ke 9.11. 18:30 KTP–ToPo

To 10.11. 18:30 LrNMKY–Kataja

Pe 11.11. 18:30 Kouvot–Namika Lahti

La 12.11. 16:00 FoA–PeKa (naisten SM-sarja)

Seuraava Korisviikko nähdään URHOtv:llä 6.–11.2.2012.

Lisätietoja

Markku Korhonen, sisältöjohtaja, URHOtv Oy, 050 552 1180, markku.korhonen@urhotv.fi