URHOtv tuo suomalaisen huippu-urheilun S-ryhmän ravintoloihin

URHOtv ja S-ryhmä aloittavat laajamittaisen yhteistyön syyskuussa 2011. Yhteistyö kattaa yli 440 jääkiekon SM-liigaottelua, F1 H20 -kilpavenesarjan osakilpailuita, sekä Korisliigan, Lentopallon Mestaruusliigan, Veikkausliigan ja Vaahteraliigan otteluita – kaikki suorina lähetyksinä. Lähetykset ravintoloissa näytetään URHO Play -webTV:n välityksellä, mikä mahdollistaa laajan tarjonnan huippu-urheilua sekä paikallisella että valtakunnallisella tasolla.

Yhteistyössä mukana olevat ravintolat voivat itse valita, mitä ottelua ravintolassa näytetään. Esimerkiksi juuri käynnistyneen SM-liigan osalta ravintolat voivat näyttää oman paikallisjoukkueen pelejä riippumatta siitä, missä kaupungissa joukkue pelaa ja näytetäänkö ottelu televisiossa vai ei.

”URHO Playn kautta ravintolat voivat nyt näyttää livenä juuri niitä pelejä, joita asiakkaat haluavat katsoa. Fanit saavat nauttia yhteisöllisestä urheilutunnelmasta ja ainutlaatuisesta kokemuksesta paljon useammin kuin aikaisemmin. Tämä puhuttelee varmasti asiakasomistajiamme ja muitakin urheilun ystäviä”, SOK Ravitsemiskaupan ketjuohjauksen johtaja Sari Palokangas kertoo.

"S-ryhmän kanssa tehty yhteistyösopimus on URHOtv:lle merkittävä, koska sen puitteissa URHOtv pääsee luontevasti osaksi myös kodin ulkopuolella vietettyä vapaa-aikaa. Uskon, että fanit löytävät myös tämän kanavan seurata kotimaista huippujääkiekkoa", tiivistää URHOtv:n markkinointijohtaja Matti Pesonen yhteistyön eduista.

Lähetykset ravintoloissa pyörivät jo nyt. URHO Playtä näyttävät S-ryhmän ravintolat löytyvät pian URHOtv:n verkkosivuilta. Tällä hetkellä yhteistyö kattaa noin 80 S-ryhmän ravintolaa ympäri Suomen.

Sari Palokangas Johtaja, SOK Ravitsemiskaupan ketjuohjaus puh. 010 768 2845

Matti Pesonen Markkinointijohtaja, URHOtv puh. 0400 225 559

Lisätietoa jääkiekon SM-liigasta, joukkueista ja otteluista osoitteissa:

www.sm-liiga.fi

www.urhotv.fi