Uusi Palmolive nutra.fruit hemmottelee ja virkistää suihkussa

Elokuussa 2010 kauppoihin saapuvissa Palmolive Naturals nutra.fruit - suihkusaippuoissa yhdistyvät kosteuttava vaikutus ja raikkaan luonnolliset hedelmäuutteet. Lopputulos on ihanasti tuoreille hedelmille tuoksuva täyteläinen ja kosteuttava suihkuelämys.

Palmolive Naturals nutra.fruit -suihkusaippuoissa on ainutlaatuinen raidallinen koostumus: Maitomainen, valkoinen kerros sisältää ihoa hoitavaa kosteusvoidetta ja värillinen kerros luonnollisia hedelmäuutteita. Iholle vastustamattoman pehmeän tunteen antavat nutra.fruit -suihkusaippuasarjan kolme trendikästä varianttia: hemmotteleva granaattiomena, energisoiva mandariini sekä raikastava kiivi.

Houkutteleva ulkonäkö on saatu aikaan tuotetta varten kehitetyssä tuotantoprosessissa. Pakkaus on täytetty samanaikaisesti kahdella erilaisella koostumuksella, joiden viskositeetit estävät niiden sekoittumista toisiinsa.

Tunteita ja tuoksuja

Tuoksujen vaikutusta ja hajuaistin toimintaa on tutkittu viimeisen viidentoista vuoden ajan paljon. Hajuaisti on suoraan yhteydessä aivoissa sijaitsevaan muistia ja tunne-elämää säätelevään keskukseen. Hajumuisti on uskomattoman tehokas ja sitä pidetään ihmisen tärkeimpänä aistina näköaistin jälkeen. Hajuaisti toimii alitajuisesti: Ihminen aistii tuoksuja tiedostamatta ja myös haluamatta. Tietty tuoksu voi palauttaa mieleen muiston ja samoin tuoksuilla voidaan luoda tunne-elämyksiä:

”Tuoksut ovat tutkitusti voimakkaita muistikuvien luojia. Jopa 70 % tunteistamme perustuu aistimiimme hajuihin. Tuoksuilla vaikutetaan mielialaan ja niillä herätetään mielenkiintoa, muistoja ja tunteita. Esimerkiksi eri hedelmien tuoksuja käytetään hyvän olon tuottamiseen, rauhoittamaan ja piristämään.”, kertoo tuoksumainonnan asiantuntija Jari Vainio Brandsense Oy:stä.

Uudet Palmolive Naturals nutra.fruit –suihkusaippuat saapuvat kauppoihin 1. elokuuta 2010 alkaen:

Palmolive Naturals nutra.fruit Pomegranate, 200 ml, arvioitu vähittäismyyntihinta n. 1,90 €

Palmolive Naturals nutra.fruit Kiwi, 200 ml, arvioitu vähittäismyyntihinta n. 1,90 €

Palmolive Naturals nutra.fruit Mandarin, 200 ml, arvioitu vähittäismyyntihinta n. 1,90 €

Lisätiedot Palmolive-tuotteista ja nutra.fruit-tuotesarjasta:

Brand Manager Jens Rosenquist, Colgate-Palmolive Puh: 09 415 88 128, jens_rosenquist@colpal.com

Tuotekuvat ovat saatavilla maksuttomasti Colgate-Palmoliven kuvapankista osoitteesta:

Käyttö vaatii rekisteröitymisen.

Tuotenäytteet: