Veikkausliiga jatkuu URHOtv:llä

URHOtv televisioi tulevana kesänä Veikkausliigaa viime kautta vastaavan määrän. Epäselvyydet osapuolten välillä on selvitetty ja yhteistyö jatkuu sopimuksen mukaisesti kauden 2014 loppuun saakka. Huhtikuussa 2012 alkavan liigakauden televisioitavat ottelut pyritään valitsemaan ja julkistamaan mahdollisimman pian.

– Erinomaista, että varsinkin kuluttajien suuntaan epäselvä tilanne on nyt ratkaistu. Veikkausliiga on kesäkautemme tärkein tuote ja jatkuu URHOtv:llä seuraavan kolmen kauden ajan, kuten alunperinkin oli suunniteltukin, kertoo URHOtv:n sisältöjohtaja Markku Korhonen.

– Edelleen jatkuva sopimuskausi URHOtv:n kanssa takaa Veikkausliigan pelien näkymisen televisiossa. Otteluohjelma mahdollistaa URHOtv:lle hyvien pelivalintojen tekemisen ja tuo ruudulle katsojia kiinnostavia ottelutapahtumia,  toteaa Veikkausliigan toimitusjohtaja Timo Marjamaa.

Lisätiedot:

Markku Korhonen, sisältöjohtaja, URHOtv Oy, 050 552 1180, markku.korhonen@urhotv.fi