vitaminwater xxx-triple berry viettelee kolmella supermarjalla

New Yorkista lähtöisin oleva glacéau vitaminwater -tuotesarja laajenee huhtikuussa 2012, kun värikkäiden pullojen sarjaan saapuu xxx-triple berry -maku. Uutuudessa maistuvat supermarjoina tunnetut mustikka, acai-marja sekä granaattiomena, ja maku on glacéau vitaminwater -tuotesarjan suosituin mm. Yhdysvalloissa ja Ruotsissa. Samalla trendikäs glacéau vitaminwater -valikoima laajenee valtakunnalliseksi tarjoten hyvänmakuista nesteytystä Hangosta Utsjoelle asti.

Kirjaimet xxx saavat mielikuvituksen lentämään, mutta glacéau vitaminwater xxx-triple berry -juomassa jokainen x edustaa jotakin viattoman herkullista: acai-marjaa, mustikkaa ja granaattiomenaa. Tuote sisältää antioksidanttina tunnettua C-vitamiinia ja B-vitamiineja, jotka auttavat soluja suojautumaan hapettumista vastaan. Kyse on siis täysin salonkikelpoisesta juomasta, josta voi nauttia häpeilemättä.

Glacéau vitaminwater on vähäkalorinen, päivittäin tarvittavilla vitamiineilla ja kivennäisaineilla täydennetty hiilihapoton juoma, joka on valmistettu lähdevedestä. Juoma saa kirkkaat värinsä hedelmä- ja kasviuutteista, eikä juomiin ole lisätty lainkaan säilöntäaineita. Osana tasapainoista ja monipuolista ruokavaliota juoma auttaa aktiivisia ihmisiä tyydyttämään päivittäisiä neste- ja vitamiinitarpeitaan.

Trendikkäiden glacéau vitaminwater -juomien jakelu laajenee kevään aikana valtakunnalliseksi. Vuonna 2010 lanseerattu tuotesarja on tähän asti ollut myynnissä rajoitetusti vain suurimmissa kaupungeissa.

glacéau vitaminwater xxx-triple berry

- Yön pimeille tunneille. Kolmen marjan maku. Sisältää runsaasti c-vitamiinia.

- 500 ml:n pullo

- Suositushinta noin 2,30 €

- Ainesosat: lähdevesi, hedelmäsokeri, sokeri, happamuudensäätöaine (sitruunahappo E330), vitamiinit (C, niasiini, pantoneenihappo, B6, B12), hedelmä- ja vihannesuute (mustikka, porkkana), hedelmäuutteet (omena, mustikka, granaattiomena, acai-marja), luonnollisia aromeja.

- Ravintosisältö (100 ml):

• Energia 80 kJ / 19 kcal
  • Proteiini 0 g
  • Hiilihydraatit 4,6 g (josta sokeria 4,6 g)
  • Rasva 0 g (josta tyydyttynyttä 0 g)
  • Ravintokuitu 0 g
  • Natrium 0 g
  • C-vitamiini 32 mg / 40 %*
  • Niasiini 1,6 mg / 10 % *
  • B6-vitamiini 0,14 mg / 10 %*
  • B12-vitamiini 0,25 µg / 10 %*
  • Pantoteenihappo 0,6 mg / 10 %*