Ann Seliniä ja Kaarlo Julkusta pyydettiin jatkamaan tehtävissään

Palvelualojen ammattiliitto PAMin puheenjohtaja Ann Seliniä ja 2. varapuheenjohtaja Kaarlo Julkusta pyydettiin asettumaan ehdokkaiksi, kun syksyllä valitaan puheenjohtaja ja 2. varapuheenjohtaja seuraavaksi edustajistokaudeksi. Pyyntö esitettiin PAMin edustajiston kokouksen yhteydessä Helsingissä 18.5.2010.

- Olette hoitaneet nykyiset tehtävänne hyvin ja luotamme teidän hoitavan ne hyvin myös jatkossa. Toivomme teidän olevan käytettävissä, kun valitaan PAMin puheenjohtajaa ja 2. varapuheenjohtajaa seuraavaksi kaudeksi, sanoi PAMin edustajiston puheenjohtaja, pääluottamusmies Ellen Helo esittäessään pyyntöä. Ann Selin ja Kaarlo Julkunen vastasivat pyyntöön myöntävästi. Pyyntöä oli esittämässä Imatralaisen Helon lisäksi edustajiston varapuheenjohtajat Anita Reunamo Porista ja Sauli Isokoski Pietarsaaresta sekä pääluottamusmies Terhi Raatesalmi-Salonen Tuusulasta, pääluottamusmies Inkeri Hanki Lahdesta, päätyösuojeluvaltuutettu Marko Lindfors Helsingistä, pääluottamusmies Raija Pölkki Jyväskylästä, hallituksen jäsen Arto Halonen Akaasta, pääluottamusmies Sari Majuri Turusta, hallituksen jäsen Päivi Arhenius Tampereelta, pääluottamusmies Leila Tilvis Tampereelta ja pääluottamusmies Sirpa Viitanen Raumalta. PAMin edustajisto valitsee tiistaina 18.5. liitolle uuden 1. varapuheenjohtajan, koska aikaisempi varapuheenjohtaja siirtyi toisen ammattiliiton palvelukseen. Liittokokous valitsee puheenjohtajan ja varapuheenjohtajat marraskuussa PAMin edustajiston vaalit ovat 24.9.-10.10.2010. Uuden edustajiston järjestäytymiskokouksessa, eli liittokokouksessa valitaan sääntöjen mukaisesti liitolle puheenjohtaja ja kaksi varapuheenjohtajaa. Liittokokous on 15.–17.11.2010 Helsingin Messukeskuksessa. Edustajiston toimikausi on neljä vuotta. Ann Selinin ja Kaarlo Julkusen ansioluettelot ja valokuvat löytyvät PAMin verkkopalvelusta osoitteesta www.pam.fi/media/liiton_puheenjohtajisto/