Muistutus PAMin liittokokouksesta

​Palvelualojen ammattiliitto PAMin liittokokous järjestetään 15.-17.11.2010 Helsingin Messukeskuksessa. Liittokokouksessa päätetään PAMin tavoiteohjelmasta vuosille 2010 – 2015, valitaan liitolle puheenjohtaja, varapuheenjohtajat, edustajiston puheenjohtajisto ja hallitus sekä käydään yleiskeskustelua ja käsitellään sääntömääräiset asiat.

Tiedotusvälineiden edustajat ovat tervetulleita seuraamaan liittokokousta. Ilmoittautuminen tapahtuu kokouspaikalla kokouksen ilmoittautumispisteessä. Lehdistöhuone (kokoushuone 215) on tiedotusvälineiden edustajien käytössä kokouksen ajan. Liittokokouksen esityslista ja ohjelma sekä muu materiaali löytyy osoitteesta www.pam.fi/fi/medialle/liittokokous.

Poimintoja liittokokouksen ohjelmasta:

Avajaiset maanantaina 15.11. klo 12.00
Puhujina ovat SAK:n puheenjohtaja Lauri Lyly ja argentiinalaissyntyinen UNI:n osastopäällikkö Adriana Rosenzvaig. Avajaisissa esiintyy tanssiteatteri Minimi ja tilaisuuden juontaa taiteilija Mikko Kuustonen.

Puheenjohtaja Ann Selinin ajankohtaiskatsaus maanantaina 15.11. noin klo 14.30

PAMin puheenjohtajan ja varapuheenjohtajien valinta tiistaina 16.11. klo 9.00
Aamupäivän aikana valitaan myös edustajiston puheenjohtajisto ja hallituksen jäsenet.

Palvelualojen vetovoimabarometrin julkaisu tiistaina 16.11. klo 12.00
TNS Gallupilla teetetyssä barometrissa selvitettiin Palvelualojen ammattiliiton kannalta keskeisten toimialojen mainetta ja houkuttelevuutta. Julkaisutilaisuus on tarkoitettu vain tiedotusvälineiden edustajille. Tilaisuudessa tarjoillaan lounas.

PAMin tavoiteohjelmasta päätetään keskiviikkona 17.11.
Lähetekeskustelu ohjelmasta on ennen valiokuntatyöskentelyä tiistaina 16.11. noin klo 13.00.

Kokoukseen osallistuu joukko kansainvälisiä vieraita. Kokouksessa on tulkkaus ruotsiksi ja englanniksi.

Satu Tuppurainen, tiedottaja, puh. 050 351 4976
Timo Piiroinen, viestintäjohtaja, puh. 050 360 5669