PAM näkyy Suomen suvessa

​Palvelualojen ammattiliitto PAMissa tapahtuu myös kesällä. PAM on mukana MTV3:n Suomi Areenalla Porissa ja Työväen Musiikkitapahtumassa Valkeakoskella. Lisäksi PAM näkyy ammattiosastojen toimesta monissa kesäisissä tapahtumissa eri puolella Suomea. Liiton puheenjohtajiston voi myös kohdata näissä ja monissa muissa tapahtumissa.

PAM Suomi Areenalla Porissa

Suomi Areenan kansalaistorilta, eli Porin kävelykadulta, löytyy 21. – 23.7. PAMin karaoketeltta, jossa kuka tahansa voi esiintyä. PAM on lisäksi kutsunut erikseen laulamaan yhteiskunnallisia vaikuttajia.

Tiistaina 20.7. klo 15.00 on PAMin ja Ulkoministeriön kehitysviestinnän järjestämä Työ vuonna 2020 – kuka, mitä, missä ja millä ehdoin? -globalisaatiokeskustelu. Mukana keskustelussa muun muassa kansanedustaja Pekka Haavisto, kaupallinen neuvos Kent Wilska ja ohjelmapäällikkö Janne Ronkainen. Tilaisuuden avaa PAMin 1. varapuheenjohtaja Jaana Ylitalo ja juontaa Päivi Storgård.

Keskiviikkona 21.7. klo 12.00 on PAMin ja JHL:n järjestämä Työelämä silppuuntuu – mitä tekee ay-liike? -tilaisuus, jossa pohtimassa pätkätöiden ongelmia puheenjohtajat Lauri Lyly, Tuire Santamäki-Vuori ja Ann Selin. Tilaisuuden juontaa toimittaja Susanna Päivärinta.

Torstaina 22.7. klo 14.00 PAM järjestää yhdessä Suomen Ammattijärjestöjen Solidaarisuuskeskuksen kanssa Puhtaat vaatteet – onko paitasi ommeltu nälkäpalkalla hikipajassa? -tilaisuuden, jossa muotinäytöksen lisäksi puhuu UNI:n pääsihteeri Philip Jennings. Tilaisuuden avaa PAMin 2. varapuheenjohtaja Kaarlo Julkunen ja juontaa tuottaja Osku Pajamäki.

PAMin puheenjohtaja Ann Selin täyttää 50 vuotta torstaina 22.7. Syntymäpäivien avoin vastaanotto on torstaina 22.7. klo 13.00 – 16.00 Hotelli Satakunnassa (Hotelli Vaakuna).

PAM Työväen Musiikkitapahtumassa Valkeakoskella

Perinteiseen tapaan PAM näkyy 29.7. – 1.8. Valkeakoskella Työväen Musiikkitapahtumassa. Aikaisempien vuosien PAM-luoto on uuden tapahtuma-alueen mukana muuttunut PAM-saliksi. Tapahtuman ajan pamilaisia voi tavata näyttelyalueella PAM-teltassa.

Puheenjohtaja Ann Selin on haastanut mölkkykisaan muita ay-johtajia. Kisa käydään tapahtuma-alueella lauantaina 31.7. klo 12.00.

Puheenjohtaja Ann Selinin kesä

- Osallistuu 21. – 25.6. ammattiyhdistysliikkeen maailmanjärjestö ITUC:in (International Trade Union Confederation ITUC) kongressiin, joka on Vancouverissa Kanadassa.

-Esiintyy orkesterin kanssa, tapaa ihmisiä ja niittää IskelmäNiityt -tapahtumassa Kiuruvedellä 15. – 17.7. Torstaina 15.7. osallistuu niittokisaan klo 15.00. Perjantaina 16.7. iltapäivällä on tapahtuman tiedotustilaisuudessa ja saman päivän iltana laulaa päälavalla.

- Puhuu, laulaa ja tapaa ihmisiä sekä viettää syntymäpäiviään 20.-23.7. Porissa, jolloin kaupungissa on MTV3:n Suomi Areena. Selin viettää syntymäpäiviään Porissa 22.7.

- Mukana Työväen Musiikkitapahtumassa 30.7.-1.8. Valkeakoskella. Selin on haastanut muita ammattiliittojohtajia mölkkykisaan lauantaina 31.7. klo 12.00.

1. varapuheenjohtaja Jaana Ylitalon kesä

- Puhuu kiinteistöpalvelualan kesäpäivillä Porissa 19.6. Ylitalon tapaa koko viikonlopun ajan kesäpäiviltä.

- Osallistuu MTV3:n Suomi Areenan tapahtumiin Porissa 20. – 23.7. Ylitalo avaa tiistaina 20.7. Ulkoministeriön kehitysviestinnän ja PAMin yhteisen globalisaatiokeskustelutilaisuuden Työ vuonna 2020 – kuka, mitä, missä ja millä ehdoin?

- Soutaa perjantaina 30.7. pamilaisten veneessä Kareliasoudussa.

- Mukana Savo-Karjalan pamilaisten kesäpäivillä Kuopiossa 1. – 2.8.

2. varapuheenjohtaja Kaarlo Julkusen kesä

- Tavattavissa pesäpallon Itä-Länsi -otteluissa 3. – 4.7. Helsingissä.

- Mukana Seinäjoen Tangomarkkinoilla 10. – 11.7.

- Avaa torstaina 22.7. klo 14.00 PAMin ja SASKin yhteisen Puhtaat Vaatteet -tilaisuuden Porin Teatterissa. Julkusen löytää Porista koko MTV3:n Suomi Areenan ajan, eli
20. – 23.7.

- Soutaa torstaina 29.7. pamilaisten veneessä Kareliasoudussa.

- Osallistuu Työväen Musiikkitapahtumaan, joka on 30.7. – 1.8. Valkeakoskella.

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry PL 54, 00531 Helsinki Jäsenyysneuvonta 020 774 2000 Työttömyysturvaneuvonta 020 690 211 Työsuhdeneuvonta 020 774 2020 Vaihde 020 774 002 faksi 020 774 2039 pam@pam.fi www.pam.fi