PAM SuomiAreenalla torstaina 22.7.

​Palvelualojen ammattiliitto PAM ry toivottaa tiedotusvälineiden edustajat tervetulleiksi SuomiAreenalle PAMin torstain tilaisuuksiin.

Laulu jatkuu PAMin karaoketeltassa klo 10 alkaen kävelykadun ja Liisankadun risteyksestä, Promenadi-keskuksen vieressä. Mukana laulamassa mm. PAMin puheenjohtajisto sekä kansanedustaja Kari Kärkkäinen.

Torstai on PAMin puheenjohtajan Ann Selinin 50-vuotissyntymäpäivä. Kaikille avoin syntymäpäivävastaanotto pidetään klo 13-16 Ravintola Satakunnassa osoitteessa Gallen-Kallelankatu 7.

Porin teatterin kahvilassa seurataan klo 14:00 eettistä ja vähemmän eettistä vaatetusta. "Puhtaat vaatteet – onko paitasi tehty hikipajassa?" -tilaisuudessa nähdään "vaihtoehtoinen muotinäytös", jonka juontaa Osku Pajamäki. Mitkä merkit kestävät eettisen tarkastelun? Se selviää näytöksen aikana. Vastaukset voivat yllättää. Paikalla on myös palvelualojen maailmanliiton UNI:n varapääsihteeri Philip Bowyer, joka puhuu teemalla "decent work - kunnon työ".

Tilaisuuden avaa PAMin 2. varapuheenjohtaja Kaarlo Julkunen. Järjestäjiä ovat PAM ja Suomen Ammattijärjestöjen solidaarisuuskeskus.

Tervetuloa!

yhteiskuntasuhteiden sihteeri Hanna Kuntsi, puh. 050 310 0676