PAMin Huvitreffeille tulossa 10 000 osallistujaa

Palvelualojen ammattiliitto PAM järjestää jäsenilleen ja heidän perheilleen kesätapahtuman Tampereen Särkänniemessä lauantaina 28.6.2008. Huvitreffit-kesätapahtuman rannekkeen on ennakkoon lunastanut 10 000 henkilöä.

Särkänniemi aukeaa pamilaisille kello 9.30. Ohjelma päälavalla alkaa kello 10.00. Juontajana toimii maisteri Simo Frangén. Tapahtuman virallisen puheen pitää PAMin puheenjohtaja Ann Selin kello 11.30. Lisäksi päivän aikana esiintyy muun muassa Tea Hiilloste ja Dacia.

Huvitreffeillä on PAMin treffipiste, jossa osallistujat voivat tavata sekä toisia pamilaisia että PAMin asiantuntijoita. Osallistujat voivat lisäksi vapaasti käyttää huvipuiston laitteita, käydä katsomassa Delfinaarion ja Planetaarion näytöksiä, laulaa karaokea ja tutustua PAMin yhteistyökumppaneiden esittelypisteisiin.

Tiedotusvälineiden edustajat ovat tervetulleita Huvitreffeille. Tarkempaa tietoa tapahtumasta osoitteessa www.pam.fi/huvitreffit.

Timo Piiroinen, viestintäjohtaja, puh. 050 360 5669
Hannele Pohjanpalo-Sampio, tiedottaja, puh. 050 336 4908