"Vaihtoehtoinen muotinäytös" SuomiAreenalla - onko paitasi hikipajasta?

Palvelualojen ammattiliitto toivottaa tiedotusvälineiden edustajat tervetulleiksi SuomiAreenalle 22.7. seuraamaan "vaihtoehtoista muotinäytöstä".  Paikalle saapuu palvelualojen maailmaliiton UNI:n varapääsihteeri Philip Bowyer. Tilaisuus on kaikille avoin.

Lavalla nähdään monia jokapäiväisestä elämästä tuttuja vaatemerkkejä. Mitkä merkit kestävät eettisen tarkastelun? Se selviää näytöksen aikana. Vastaukset voivat yllättää.

Tilaisuudessa kuullaan myös palvelualojen maailmaliiton UNI:n brittiläisen varapääsihteerin Philip Bowyerin puhe teemalla "decent work". Bowyer on kansainvälisen ay-toiminnan pitkän linjan asiantuntija, joka on uransa aikana tehnyt yhteistyötä mm. Puolan Solidaarisuusliikkeen ja apartheidin aikaisen eteläafrikkalaisen ay-liikkeen kanssa. Myöhemmin hän on ollut luomassa maailmanlaajuisia verkostoja viestintä-, media- ja palvelualojen ammattiliitoille.

Tilaisuus järjestetään Porissa SuomiAreenalla 22.7. kello 14-15:15. Paikkana on Porin teatterin kahvio osoitteessa Hallituskatu 14. Näytöksen juontaa Osku Pajamäki. Tilaisuuden järjestäjiä ovat PAM ja Suomen ammattijärjestöjen solidaarisuuskeskus.

Lisätietoja: PAMin yhteiskuntasuhteiden sihteeri Hanna Kuntsi, puh. 050 310 0676

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry
PL 54, 00531 Helsinki