Paperipalvelun palvelutarjoama laajenee

Report this content

Paperipalvelu ja Office Depot ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen 3.9.2012

Paperipalvelu ja Office Depot ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Paperipalvelu tulee tarjoamaan Suomen markkinoilla Office Depotin tuotteita ja palveluita.

Paperipalvelu on viime vuosien aikana määrätietoisesti laajentanut tuotevalikoimaansa ja palveluitaan Suomessa. Viime vuoden aikana toteutettujen yritysostojen kautta olemme laajentaneet tuotevalikoimaamme kattamaan AV-tuotteet ja -palvelut. Samoin olemme ottaneet palveluvalikoimaamme liike- ja mainoslahjat sekä työvaatteet, kertoo Paperipalvelun toimitusjohtaja Jere Koskimo.

Yhteistyön aloittaminen Office Depotin kanssa on meille merkittävä askel kohti yhä laajempaa palvelukokonaisuutta, nyt pystymme tuomaan markkinoille uusia hinta-laatusuhteiltaan erinomaisia tuotteita. Yhdessä Office Depotin globaalin organisaation kanssa pystymme tarjoamaan kansainvälisille yrityksille merkittäviä kustannussäästöjä, toteaa Koskimo.

Paperipalvelu

Paperipalvelu on vuonna 1948 perustettu suomalainen perheyritys, joka työllistää 90 henkilöä ja liikevaihto on 30 milj. € vuodessa. Paperipalvelulla on toimipisteet Vantaalla, Tampereella sekä Jyväskylässä. Paperipalvelu tarjoaa kokonaisvaltaisia palvelumalleja yritysten, yhteisöjen ja julkishallinnon toimistotarvikehuollon järjestämiseksi. Paperipalvelun tuotteet ja palvelut kattavat perinteisten toimistotarvikkeiden lisäksi IT-tarvikkeet, kahvio- ja saniteettituotteet, työhyvinvoinnin ja ergonomian tuotteet, toimistolaitteet ja AV-tuotteet sekä liike- ja mainoslahjat.

Lisää tietoa Paperipalvelusta löytyy www.paperipalvelu.com

Office Depot

Office Depot (NYSE:ODP) on yksi maailman suurimmista toimistotarvikkeita ja palveluja tarjoavista yrityksistä. Yritys on perustettu vuonna 1986 ja sen pääkonttori sijaitsee Boca Ratonissa Floridassa. EMEA:n pääkonttori on Hollannissa Venlossa ja APAC:n pääkonttori sijaitsee Hong Kongissa.

Office Depot on listattu New York Stock Exchangessa ja se kuuluu S&P 500 Indexiin.

Office Depot:n liikevaihto on noin 11,5 miljardia dollaria vuodessa. Office Depot toimii tällä hetkellä 60 maassa ja työntekijöitä on noin 39000. Office Depotin tuote- ja palvelutarjoama on maailman laajin. Mikään muu alan yritys ei ole yhtä laajasti edustettuna globaalisti kuin Office Depot.

Lisää tietoa Office Depotista löytyy www.officedepot.eu

Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Jere Koskimo 0207 750 424.

Avainsanat: