Uudistunut Paperipalvelun brändi

Report this content

66-vuotias suomalainen perheyritys liputtaa onnellisen työelämän puolesta. Työn mielekkyyteen ja töissä viihtymiseen kiinnitetään entistä enemmän huomiota. Työn merkityksellisyys motivoi työntekijää. Hyvinvoiva ja motivoitunut työntekijä on yrityksen tärkein voimavara.

Tavaramaailma on muuttunut; haluamme ympärillemme toimivat, jopa inspiroivat työvälineet” toteaa Paperipalvelu Koskimo ja Rännäli Oy:n toimitusjohtaja Jere Koskimo. ”Miksi toimistoissa pitäisi olla väritöntä, hajutonta ja mautonta? Onnellinen toimisto- tai työelämä kuvastaa ajatusmalliamme sekä tiukempaa fokustamme yritysten henkilöstön jaksamiseen, viihtyvyyteen, motivointiin ja sitä kautta asiakasyrityksen korkeampaan tuottavuuteen” jatkaa Koskimo.

Uudistunut brändi kuvastaa Paperipalvelun strategiassa, liiketoiminnan rakenteessa

ja toimintatavoissa tapahtuvia muutoksia, jotka korostavat tässä hetkessä toimistoissa - ja työelämässä tapahtuvia muutoksia. Haluamme työvälineet vaivattomasti ja mielellään elämyksellisesti, yhdellä laskulla, yhdellä kuljetuksella – kustannustehokkaasti ja resursseja kunnioittaen.

Näihin tarpeisiin haluamme vastata ja viedä toimistoelämää kohti onnellisempaa tulevaisuutta.

Tämä suunnanmuutos käynnistettiin Paperipalvelussa puoli vuotta sitten. Osana muutosta yhtiö on uudistanut strategiaansa ja täydentänyt johtoryhmää. Uusi toimintamalli on otettu käyttöön 1.2.2014 alkaen.

Uusi, yhdenmukainen brändi vastaa myös omassa yrityksessämme tapahtuvia

muutoksia. Yrityksen nimi pysyy ennallaan, tuoden palan historiaa, pysyvyyttä ja luotettavuutta niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Visuaalinen ilme sekä slogan muuttuvat kuvaamaan luotettavuutta, tuttuutta, tässä hetkessä olemista, tulevaisuutta ja työelämän uusia vaatimuksia.

Paperipalvelun sloganit ”Onnellisen työelämän puolesta” sekä ”Onnellisen toimistoelämän puolesta” kuvastavat ajatusmalliamme sekä tiukempaa fokustamme yritysten henkilöstön jaksamiseen, viihtyvyyteen, motivointiin ja sitä kautta asiakasyrityksen korkeampaan tuottavuuteen.

Paperipalvelu Koskimo ja Rännäli Oy, yksi Suomen johtavista toimistotarvikkeita ja – palveluita tarjoavista yrityksistä, ottaa käyttöön uudistuneen brändin 1.4.2014 alkaen. Uudistunut brändi alkaa näkyä Paperipalvelun kaikissa toimipaikoissa ja materiaaleissa tästä päivästä alkaen.

Paperipalvelu Koskimo ja Rännäli Oy on suomalainen perheyhtiö, joka on toiminut vuodesta 1948. Yritys on ollut avoin yhtiö 2013 tammikuuhun saakka. Yhtiö muutettiin osakeyhtiöksi yrityskauppojen ja fuusioiden myötä. Paperipalvelun toimipisteet sijaitsevat Vantaalla, Tampereella ja Jyväskylässä.

Paperipalvelun tuoteryhmät käsittävät yli 9000 tuotetta: mm. toimistotarvikkeet, kahvio-, siivous- ja saniteettitarvikkeet, ergonomiatuotteet sekä painetut tuotteet. Vuoden 2011 yritysostojen myötä palveluvalikoima laajeni myös AV-tarvikkeisiin ja -palveluihin sekä brändättyihin yritysimagotuotteisiin.

Paperipalvelu tarjoaa kansainväliset palvelut yhteistyössä Office Depotin kanssa.

Office Depot on yksi maailman suurimmista toimijoista toimistotuotteiden ja -palveluiden alalla. Toiminta on alkanut vuonna 1986 ja yritys on edustettuna yli 60:ssa maassa. Office Depotilla on yli 40 000 työntekijää, liikevaihto on noin 11.6 miljardia USD. Office Depot palvelee miljoonia asiakkaita kansainvälisesti, monikansallisista suuryrityksistä aina paikallisiin pienyrityksiin.
Office Depotin visio on: “Delivering Winning Solutions That Inspire Work Life.”

Paperipalvelu edustaa Office Depotia Suomessa sen strategisena kumppanina. Tämä tarkoittaa asiakkaillemme kansainvälistä toimintamahdollisuutta kansainvälisille markkinoille unohtamatta vahvaa paikallista osaamista ja tietotaitoa.

Lisätietoja:

Joanna Malm, markkinointijohtaja,