Folke Johansson siirtyy Nokia Oyj:stä Papula-Nevinpatin patenttiosaston johtajaksi

Report this content

Patentti- ja tavaramerkkitoimisto Papula-Nevinpatin patenttiosaston johtajaksi on nimitetty DI Folke Johansson, 45, 1.10.2010 alkaen. Aikaisemmin hän on toiminut useissa johtotehtävissä Nokian globaalissa IPR-yksikössä vuodesta 1995 lähtien, viimeksi Nokian Devices-yksikön IPR-tiimin johtajana. Johanssonilla on yhteensä noin 20 vuoden kokemus immateriaalioikeuksista.

”Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme alallamme kansainvälisestikin arvostetun ammattilaisen vahvistamaan huippuammattitaitoista joukkoamme. Johansson vastaa uudessa tehtävässään yrityksemme asiakkuuksien ja koko toimintaympäristömme kehittämisestä ja vahvistaa entisestään patenttiasiamiestiimiämme hakemus-, riita- ja IPR-strategiaan liittyvissä asioissa”, sanoo toimitusjohtaja Markku Simmelvuo Papula-Nevinpatista.

Folke Johansson toteaa uudesta tehtävästään: ”Olen innoissani saadessani mahdollisuuden, jossa voin hyödyntää immateriaaliosaamistani uudessa ympäristössä. Tehtävä Papula-Nevinpatissa luo tilaisuuden perehtyä laajemmin suomalaiseen ja kansainväliseen yritysmaailmaan. Odotan laaja-alaisuutta eri tekniikan aloilta Papula-Nevinpatin monipuolisen ja kansainvälisen asiakaskunnan myötä. Uskon, että pystyn tuomaan uusia toimintamalleja sekä Papula-Nevinpatin asiakkaille että yrityksen sisälle.”

Lisätietoja lehdistölle:

Markku Simmelvuo, toimitusjohtaja

Marika Kojo, viestintäpäällikkö
Puh. 0400 816 384

Papula-Nevinpat
Papula-Nevinpat on kansainvälisesti tunnettu patentti-, malli- ja tavaramerkkitoimisto. Papula-Nevinpat tunnetaan vahvana ja kokeneena Euroopan ja Euraasian teollisoikeusasioiden osaajana. Papula-Nevinpatilla on toimistoja Suomen pääkonttorin lisäksi Venäjällä, Valko-Venäjällä, Ukrainassa, Kazakstanissa ja Uzbekistanissa. Papula-Nevinpatin avulla saat suojan innovaatiollesi missä päin maailmaa tahansa.
www.papula-nevinpat.com