>> NSD Consulting Oy on nyt Cybercom NSD Oy. >>

Asiakaskohtaisia ohjelmistoratkaisuja toteuttavan NSD Consulting Oy:n uusi nimi on Cybercom NSD Oy. Nimenmuutos selkeyttää yhtiön Consulting-liiketoimintaa osana Pohjoismaista Cybercom-konsernia.

“Jatkamme liiketoimintaamme edelleen itsenäisenä Cybercom Plenware Oy:n tytäryhtiönä. Nimenmuutoksen ja yritysilmeen uusimisen myötä täsmennämme roolimme ja tehtävämme IT-palveluiden tuottajana. Consulting-liiketoimintaan liittyvä tarjoomamme laajenee ja konserniyhteistyömme tiivistyy esimerkiksi imago- ja rekrytointimarkkinoinnissa”, kiteyttää Cybercom NSD Oy:n liiketoimintajohtaja Jari Viitanen. “Cybercom panostaa vahvasti kasvuun ja Consulting-liiketoiminta on meille strategisesti tärkeä alue” kertoo Cybercom Plenware Oy:n viestintäpäällikkö Anne Valtanen. Lisätiedot: Jari Viitanen, Liiketoimintajohtaja, Cybercom NSD Oy + 358 40 0613 408, jari.viitanen@cybercom.com Anne Valtanen, Viestintäpäällikkö, Cybercom Plenware Oy + 358 40 0621 382, anne.valtanen@cybercom.com Cybercom NSD Oy Cybercom NSD Oy konsultoi ja toteuttaa verkottuvan talouden toimintaa tehostavia innovatiivisia ja kestäviä ohjelmistoratkaisuja toimialariippumattomasti. Palveluissamme yhdistyy syvällinen teknologiaosaaminen systemaattiseen ja luovaan toimintatapaan. Palveluidemme perustana on pitkäaikainen kokemus eri toimialoista, teknologioista, menetelmistä, asiakkaiden tarpeista sekä tuorein tutkimustieto alan arvostetuimmista lähteistä. Palveluvalikoimastamme voimme tarjota asiakkaalle sekä yksittäisiä palveluja että räätälöityjä kokonaisuuksia eri palvelumuodoista. Tarjoamme palveluita seuraavilla osa-alueilla: Ø Asiantuntijapalvelut ja konsultointi Ø Liiketoimintatiedon hallinta- ja integraatioratkaisut (Business Intelligence) Ø Sovellusten ylläpitopalvelut Ø Tiedonhaun ratkaisut (Enterprise Search) Ø Yrityssovellusratkaisut (Custom Development Solutions) Cybercom NSD Oy on osa kansainvälistä IT-alan palveluyritystä Cybercom Groupia, joka työllistää maailmanlaajuisesti noin 1900 henkilöä 11 eri maassa. Cybercom Plenware Oy Cybercom Plenware Oy on tietotekniikan palveluyritys, joka toimii tietoliikennealan, teollisuuden, finanssi- ja media-alan huippuyritysten tuotekehityskumppanina. Toimipisteemme ovat Tampereella, Helsingissä, Turussa, Hyvinkäällä sekä Kiinassa, Virossa ja Romaniassa. Cybercom Plenware on osa kansainvälistä IT-alan palveluyritystä Cybercom Groupia. NIMITYSUUTISET JOHTORYHMÄ 1.1.2010 Jouko Kukko Toimitusjohtaja • Yhtiön toiminnan johtaminen o Hallinto ja yleisjohtaminen Jari Viitanen Liiketoimintajohtaja • Yhtiön liiketoiminnan johtaminen o Liiketoiminnan kehitys, kumppani- ja yhteistyösuhteet, myynti ja asiakassuhteiden johtaminen, rekrytointi Risto Maunula Myyntijohtaja • Myynti ja asiakassuhteiden johtaminen Tomi Mustonen Johtaja Microsoft Custom Development Solutions • Tulosyksikkökohtaisen liiketoiminnan johtaminen Tero Ahonen Johtaja Meaning Based Solutions, Open Source Custom Development Solutions • Tulosyksikkökohtaisen liiketoiminnan johtaminen Jani K. Savolainen Johtaja Business Intelligence Solutions • Tulosyksikkökohtaisen liiketoiminnan johtaminen Kristo Raekunnas Aluejohtaja • Alueellisen liiketoiminnan johtaminen Jani Murtoranta Informaatikko • Markkinainformaation kerääminen, analysointi ja jakelu