Itsepalvelukassat saapuvat MYYMÄLÄän

LEHDISTÖTIEDOTE Itsepalvelukassat saapuvat MYYMÄLÄän ITABin itsepalvelukassojen maailmanlaajuinen esiinmarssi alkoi kuun alussa järjestetyssä kansainvälisessä EURO CIS Trade Fair -tapahtumassa Düsseldorfissa. Nyt ITAB Self Check Out -konsepti on ensimmäistä kertaa suomalaisten koettavissa MYYMÄLÄ-messuilla. Itsepalvelukassojen Suomen ensiesittely tapahtuu Helsingin Messukeskuksessa easyFairs MYYMÄLÄ -tapahtumassa 17.-18.3. ITABin osastolla 5e15 messuvierailla on nyt mahdollisuus kokea ostamisen helppous omin käsin. Self Check Out -kassat ovat vieraiden ulottuvilla koko messujen ajan. Klo 10:30 Mikael Gad ITAB Shop Contact AB:stä esittelee Self Check Out -konseptia ja kertoo kuinka itsepalvelu muuttaa kauppaa. Esityksiä on molempina päivinä, minkä lisäksi osallistujille on luvassa tarjoilua sekä mahdollisuus osallistua arvontaan. Koe MYYMÄLÄn uusi vaihtoehto ITAB Self Check Out on ensimmäinen täysin itsepalveluun perustuva kassapalvelujärjestelmä. Se tehostaa myyntiä ja tarjoaa asiakkaille uuden entistä joustavamman palveluvaihtoehdon. Self Check Out -konseptista hyötyvät kaikki – niin asiakkaat, henkilökunta kun kauppiaskin. Itsepalvelu tukee tavallista kassapalvelua ja tekee asioinnista sujuvampaa. Kassoista voidaan automatisoida jopa kolmannes. Työkierto lisääntyy uusien työtehtävien kautta ja henkilökuntaa vapautuu asiakaspalveluun. Itsepalvelukassat vapauttavat myös tilaa myyntikäyttöön. Lisätiedot: Markkinointiassistentti Gun Granholm-Sinkko, ITAB Shop Concept Finland Oy, Puh 0207 482 738, gun.granholm-sinkko@itab.fi Ilmoittaudu tapahtumaan osoitteessa www.easyfairs.com/myymala. ITAB Shop Concept suunnittelee, toteuttaa ja toimittaa myymäläkonsepteja ja -kalusteita erikois- ja päivittäistavarakaupan ketjuille, tavarataloille sekä teollisuudelle. ITAB Shop Concept on alan toiseksi suurin yritys Euroopassa. Yrityksen liikevaihto on 350 M€ ja se työllistää 1700 henkilöä 14 maassa.