Maritim myönteisessä vireessä Veneilytarvikekauppa keskittyy Lauttasaareen

Suomen johtava veneilytarvikkeiden tukkukauppa Oy Maritim Ab uudistaa toimintaansa. Yritys tähtää tulevaisuudessa yhä parempaan asiakaspalveluun keskittämällä liiketoimintansa Helsingin Lauttasaareen.

Lämmin kesä on nostanut myönteisen vireen vene- ja veneilytarvikekauppaan. Maritim hakee tälle jatkoa uudistamalla konseptiaan: Yritys keskittää toimintansa yksinomaan Lauttasaareen. Maritim haluaa palvella parhaalla mahdollisella tavalla sekä loppukuluttajia että tukkuporrasta, ja tätä tukee kaiken osaamisen löytyminen saman katon alta.

Maritimin hiljattain avattu, erittäin positiivisen vastaanoton saanut nettikauppa tulee tulevaisuudessa saamaan merkittävämmän roolin. Internet-ostamisen helppous on valtti myös veneilytarvikekaupassa sekä tukun asiakkaille että loppukuluttajille. Maritimin Herttoniemen liike sulkee ovensa elokuussa, mutta veneilytarvikkeiden saatavuus Itä-Helsingissä säilyy Maritimin vahvojen jälleenmyyjien, kuten Herttoniemenrannassa sijaitsevan WALTIC-boatcenterin, kautta.

- Maritimin Lauttasaaren myymälä on toiminut jo vuosia yrityksen näyteikkunana sekä kuluttajille että yhteistyökumppaneille. Toimitilojen keskittäminen Lauttasaareen antaa meille mahdollisuuden kehittää konseptiamme, kertoo Oy Maritim Ab:n toimitusjohtaja Kim Tigerstedt.

- Pyrimme palvelemaan sekä asiakkaitamme että jälleenmyyjiämme aina vain paremmin, ja siitä syystä keskitämme jatkossa kaiken toimintamme yhteen paikkaan.  Muutosten myötä esimerkiksi logistiikka helpottuu, hän jatkaa.

Lisätiedot:

Kim Tigerstedt, Toimitusjohtaja Oy Maritim Ab

Tel: +358 (0)207 65180

Mob: +358(400) 896 080

Oy Maritim Ab on Suomen johtava veneilytarvikkeiden tukkukauppa. Yhtiö on perustettu vuonna 1912.

Maritimin markkina-asemaa tukee 450 toimijan laaja jälleenmyyjäverkosto, Lauttasaaressa sijaitseva myymälä sekä nettikauppa. Yhtiön kattava valikoima pitää sisällään tuotteita yli 330 tavarantoimittajalta ympäri maailmaa.

Maritim on vahva kumppani ja tavarantoimittaja koko Suomen veneteollisuudelle. Tämän lisäksi yhtiö on tehnyt kauppaa Venäjälle yli 20 vuoden ajan ja näin saanut merkittävän roolin venetarviketoimittajana sekä Venäjällä että Baltiassa. www.maritim.fi, www.maritimshops.fi.