• Paraply Oy/

Mobiili sidosryhmäviestintä ammattilaisten käyttöön STEAM COMMUNICATIONS JA PROCOM YHTEISTYÖHÖN

Steam Communications Oy on ja ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry ovat solmineet vuoden mittaisen sopimuksen Steamin palvelujen tuomisesta ProComin käyttöön. Mobiilin sidosryhmäviestinnän palvelut tulevat jatkossa näkymään merkittävänä osana ProComin jäsenviestintää.

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry on yritys- ja yhteisöviestinnän ammattilaisten järjestö, joka edistää jäsentensä ammatillista kehittymistä ja lujittaa viestinnän asemaa. Jäseninä on yli 2000 viestinnän parissa työskentelevää tiedottajaa, viestintäpäällikköä, -johtajaa, yrittäjää ja konsulttia.

Tämän maamme suurimman yhteisöviestinnän ammattilaisten liiton jäsenviestinnässä tullaan jatkossa hyödyntämään Steamin tarjoamia mobiilin sidosryhmäviestinnän palveluja. Yhteistyön myötä Steam saa näkyvyyttä ProComin jäsenten keskuudessa yhteistyökumppanina sekä erilaisissa tapahtumissa.

– Mobiili sidosryhmäviestintä on nopein ja tehokkain keino tavoittaa erilaisia kohderyhmiä milloin ja missä tahansa. Ajan hermolla toimivalle viestintäjärjestölle se on toimiva tapa tavoittaa jäsenistö, kertoo Steam Communications Oy:n toimitusjohtaja Tero Kalsta.

– Yhteistyömme ProComin kanssa antaa meille oivan mahdollisuuden laajentaa tietoisuutta mobiilin sidosryhmäviestinnän mahdollisuuksista viestinnän ammattilaisten parissa, hän jatkaa.

– Kanavarepertuaarin kasvattaminen ja mobiiliviestinnän ottaminen osaksi asiakas- ja markkinointiviestinnän suunnittelua on tulevaisuutta, Tero Kalsta päättää.

Tero Kalsta

Steam Communications Oy

050 550 0499

Steam on mobiilin sidosryhmäviestinnän asiantunteva palveluyritys. Vuonna 2009 liikevaihtomme oli 3,2 miljoonaa euroa. Autamme asiakkaitamme tehostamaan viestintäänsä omien sidosryhmiensä kanssa — mobiilikanavan keinoin. Palveluihimme luottavat muun muassa Ikea, Seppälä sekä Verkkokauppa.com. www.steam.fi