Suomen suurin Franchising-messutapahtuma Wanhassa Satamassa

Suomen suurin Franchising-messutapahtuma Wanhassa Satamassa Franchisingyrittäjäksi10 -tapahtuma esittelee 23.-24.3. franchisingin mahdollisuuksia yrittäjyydestä kiinnostuneille osana OMA YRITYS 10 -tapahtumaa. Franchising on nopeimmin kasvava yrittäjyyden muoto niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Suomessa on noin 200 Franchisingketjua, jotka työllistävät noin 50 000 henkeä. Franchising tarjoaa helpomman ja turvallisemman tavan ryhtyä yrittäjäksi. Franchisingyrittäjä työllistää itsensä lisäksi keskimäärin 4-5 työntekijää. ”Messukävijät kuulevat tapahtumassa franchising-yrittäjyyden eduista ja pääsevät tutustumaan eri ketjuissa avoimina oleviin yrittäjäpaikkoihin”, Suomen Franchising-Yhdistyksen toiminnanjohtaja Juha Vastamäki kertoo. Franchiseketjut esittäytyvät ja niiden yrittäjärekrytoinnista vastaavat henkilöt ovat tavattavissa Wanhan Sataman B-salissa. Tapahtumaan sisältyvät myös tietoiskut, joissa kerrotaan franchisingyrittäjyyden erityispiirteistä ja yrittäjäksi ryhtymisestä. Franchisingyrittäjäksi10 tilaisuutta ovat järjestämässä yhteistyössä Suomen Franchising-Yhdistys ja Ketju.fi. Messujen yhteydessä, tiistaina 23.3. järjestettävässä Suomen Franchising-Yhdistyksen juhlagaalassa, palkitaan myös Vuoden Franchisingketju 2010 ja Vuoden Franchisingyrittäjä 2010. Lisätietoja ja ohjelma: www.wanhasatama.fi