• Paraply Oy/

Suurimmat SolidWorks-jälleenmyyjät Ruotsista, Tanskasta, Suomesta, Virosta ja Latviasta yhdistävät voimansa PLM Groupiksi

Roskilde, Tanska – 18. joulukuuta 2009 – Ruotsalainen MP Engineering AB, tanskalainen Solid Design House A/S, suomalainen CadON Oy, virolainen CadON Consulting Oü ja latvialainen SIA CadON yhdistyvät PLM Group ApS konserniksi. PLM Group on Pohjois-Euroopan suurin tuotesuunnittelun kokonairatkaisujen ja palvelujen tuottaja, jolla on yli 100 työntekijää ja sen liikevaihto on noin 20 miljoonaa € . PLM Groupin toimittamat ohjelmistot ja palvelut ovat päivittäin käytössä yli 3500 tuotteita suunnittelevassa ja valmistavassa yrityksessä. PLM Groupin toimitusjohtaja Jess G. Frandsen: ”PLM Groupin korkeatasoinen tukipalvelu, laaja tekninen tuote- ja palveluosaaminen sekä kokemus tuhansista toimituksista ovat nyt asiakkaidemme käytössä kaikista Dassault Systèmes SolidWorks Corporationin tuotteista.” Ken Manoff, Vice President, Western EMEA for Dassault Systèmes SolidWorks Corporation, on innostunut yritysten yhdistymisestä: ”Meillä on ollut pitkäaikainen ja erittäin menestyksellinen yhteistyö MP Engineeringin, Solid Design Housen ja CadONin kanssa yli 10-vuoden ajan. Yhdistämällä yhtiöiden tekninen osaaminen ja monipuolinen kokemus, autamme asiakkaitamme edelleen kehittämään osaamistaan ja innovatiivisia tuotteitaan sekä luomaan maailman tehokkaimmat tuotesuunnittelun ja sen hallinnan prosessit.” Yhdistymisen myötä PLM Groupin asiakkaat voivat parantaa kilpailu- ja suorituskykyään sekä alentaa sisäisiä kustannuksia. Tuotteiden elinkaariosaamisella autamme asiakaitamme suunnittelemaan kestävän kehityksen tuotteita. PLM Group PLM Group ApS toimittaa tuotesuunnittelun ohjelmistoratkaisuja sekä tuotteiden elinkaaren hallinnan konsultointi- ja kehittämispalveluja. PLM Groupin asiakkaita ovat tuotteiden suunnittelu- ja valmistusorganisaatiot viidessä pohjois-euroopan ja Baltian maassa. Toimistot: Ruotsi: Skellefteå, Västerås, Karlstad, Stockholm, Norrköping, Göteborg, Värnamo & Malmö Suomi: Turku, Tampere & Espoo Tanska: Roskilde & Århus Viro: Tallinna Latvia: Riika Kotisivut: www.plmgroup.se, www.plmgroup.dk, www.plmgroup.fi, www.plmgroup.ee, www.plmgroup.lv