• Paroc/

Johan Magnusson on nimitetty Technical Insulation -liiketoiminta-alueen johtajaksi

Johan Magnusson (52), DI, KTM, on nimitetty Technical Insulation -liiketoiminta-alueen johtajaksi 1.3.2016 lähtien. Magnusson toimii Paroc Groupin johtoryhmän jäsenenä ja raportoi tehtävässään Paroc Groupin toimitusjohtaja Kari Lehtiselle.

Johan Magnussonilla on laaja kokemus kansainvälisestä myynnistä, avainasiakkuuksista sekä liiketoiminnan kehitystehtävistä teollisuusyritysten johtotehtävissä. Hän siirtyy Parocille Assa Abloy Entrance System AB:sta, jossa hän on työskennellyt liiketoimintajohtajana. Johan on aiemmin työskennellyt myös Rautaruukilla johtotehtävissä. "Johan tuo Parocille arvokasta kokemusta asiakassuuntautuneesta johtamisesta ja uudenlaista näkemystä, joka juontaa juurensa hänen pitkästä työkokemuksestaan innovaatiolähtöisissä organisaatioissa", toteaa Paroc Groupin toimitusjohtaja Kari Lehtinen.

Lisätietoja: Kari Lehtinen, toimitusjohtaja, Paroc Group, +358 46 876 8902

Paroc on Itämeren alueen johtava energiatehokkaiden lämmöneristeratkaisujen valmistaja. Toimintamme kulmakiviä ovat asiakas- ja henkilöstölähtöisyys, jatkuva innovaatio, kannattava kasvu sekä kestävä kehitys. PAROC-tuotteita ovat rakennuseristeet, tekniset eristeet, laivaeristeet, rakennuselementit ja akustointituotteet. Tuotteet valmistetaan Suomessa, Ruotsissa, Liettuassa, Puolassa ja Venäjällä. Myyntitoimistoja ja edustustoja on 14 maassa Euroopassa. Paroc Groupin omistaa CVC Capital Partners Ltd sekä vähemmistöomistajana Parocin henkilöstö. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli 418 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä keskimäärin 2020.

Avainsanat: