PAROC® Panel Design -sovellus nopeuttaa suunnittelijoiden työtä

Paroc haluaa olla mukana kehittämässä työkaluja, jotka tehostavat ja nopeuttavat suunnittelijoiden työtä. Lanseeraamme suunnittelijoille uuden PAROC Panel Design -sovelluksen tietomallintamiseen Revit-ympäristössä.

PAROC Panel Design -sovelluksella voi luoda PAROC-elementtirakenteita rakennuksen julkisivuihin, väliseiniin ja sisäkattoihin. Vastaava sovellus ArchiCAD-ohjelmistolle lanseerattiin huhtikuussa 2013.

Sovellus käsittää laajan valikoiman elementtirakenteita. Suunnittelija voi valita erilaisia elementtipintoja ja värejä sekä määrittää vaaditut tekniset ominaisuudet. Lisäksi sovelluksessa on kattava objektivalikoima erilaisia listoitusvaihtoehtoja ja nurkkaratkaisuja mm. erilaisilla nurkkaelementeillä. PAROC Panel Design -sovellus sisältää myös määräluettelon, joka ilmoittaa elementtien sekä rakenteissa käytettyjen listojen määrän.

PAROC Panel Design toimii Windows-käyttöjärjestelmässä Revit-versiossa 2015. Sen voi ladata ilmaiseksi tästä linkistä.

Yrityksestä

Paroc-konserni on edelläkävijä energiatehokkaiden eristystuotteiden ja -ratkaisujen valmistajana. PAROC®-tuotteita ovat rakennuseristeet, tekniset eristeet, laivaeristeet, rakennuselementit ja akustointituotteet. Myyntitoimistoja ja edustustoja on 13 maassa Euroopassa ja tuotteita valmistetaan Suomessa, Ruotsissa, Liettuassa, Puolassa ja Venäjällä. Paroc on osa Owens Corningia.