Paroc Group Lahden 2017 MM-hiihtojen yhteistyökumppaniksi

Paroc, yksi Euroopan johtavia energiatehokkaiden ja paloturvallisten eristeratkaisujen tuottajia, on vuonna 2017 Lahdessa järjestettävien pohjoismaisten hiihtolajien MM-kisojen kansainvälinen yhteistyökumppani. Lahden kaupunki isännöi vuonna 2017 MM-hiihtoja jo ennätyksellisen seitsemännen kerran.

“Parocilla on kunnia olla mukana näin merkittävässä, kansainvälisessä urheilutapahtumassa samana vuonna kun Suomi juhlii satavuotista itsenäisyyttä. Vuonna 2017 myös Paroc täyttää 80 vuotta, joten Lahden MM-kisojen sponsoriyhteistyö tarjoaa meille erinomaisen mahdollisuuden juhlistaa samalla yhtiömme omaa merkkipaalua”, Paroc Groupin toimitusjohtaja Kari Lehtinen toteaa.

“Yli 200 000 kisavieraan ja 500 miljoonan televisiokatsojan odotetaan näkevän Lahden MM-kisat. Tämä  tarjoaa meille upean mahdollisuuden saavuttaa sidosryhmät ja järjestää tapahtuman yhteyteen sidosryhmätapaamisia", Lehtinen jatkaa.

“On hienoa päästä tekemään Parocin kanssa työtä sen eteen, että kisoista tulee onnistunut, kestävällä tavalla toteutettu kansainvälinen tapahtuma. Tavoitteena on yhdessä varmistaa, että kokemus on upea kaikille osallistujille, niin urheilijoille kuin katsojille”, sanoo MM-kisojen pääsihteeri Janne Leskinen.

“Olemme tyytyväisiä, että Paroc on lähtenyt mukaan kansainväliseksi yhteistyökumppaniksi Lahden 2017 MM-kisoihin", Euroopan yleisradioliitto EBU:ssa talviurheilulajeista vastaava Ingolfur Hannesson lisää. EBU:lla on Lahti2017-kisojen media- ja markkinointioikeudet. ”Valitsemme kumppaneiksi yrityksiä, jotka ovat valmiita antamaan panoksensa MM-kisoja ennen, niiden aikana ja niiden jälkeen. Haluamme varmistaa, että tapahtuma jättää positiivisen jäljen vuosiksi eteenpäin.”

MM-kisat käydään 22.2.–5.3.2017. Niiden lisäksi Lahti järjestää MM-esikisat 19.–21.2.2016. Salpausselän kisoissa kilpaillaan maastohiihdossa, mäkihypyssä ja yhdistetyssä.

Lisätietoa:
Olga van Iterson, Paroc Group markkinointi- ja viestintäjohtaja, puh 050 325 2376

Lahdessa järjestetään vuonna 2017 pohjoismaisten hiihtolajien MM-kilpailut historiallisen seitsemännen kerran. Lahti2017 haluaa tarjota tapahtuman, jossa jokaisella on hyvä olla sekä kokemuksen, jossa yhdistyvät maailmanmestaruuskisojen huippujännitys, erinomaiset oheistapahtumat ja asiakaspalvelu. www.lahti2017.fi

Paroc on yksi Euroopan johtavia energiatehokkaiden eristeratkaisujen valmistajia uudis- ja korjausrakentamisen, laiva- ja offshore-teollisuuden, akustoinnin ja muun rakentamisen tarpeisiin. Olemme lähes 80-vuotisen historiamme ajan rakentaneet mainettamme innovaatioiden, tuoteominaisuuksien, teknisen osaamisen ja kestävän kehityksen ansiosta. Tavoitteenamme on toimia jatkossakin innovatiivisena ja luotettavana kestävää kehitystä edistävän rakennetun ympäristön kumppanina asiakkaillemme.

Työllistämme noin 2020 ihmistä tuotantolaitoksillamme Suomessa, Ruotsissa, Liettuassa, Puolassa ja Venäjällä sekä 14 Euroopan maassa sijaitsevissa myyntitoimistoissa. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli 418 miljoonaa euroa.

Lainaukset

Parocilla on kunnia olla mukana näin merkittävässä, kansainvälisessä urheilutapahtumassa samana vuonna kun Suomi juhlii satavuotista itsenäisyyttä. Vuonna 2017 myös Paroc täyttää 80 vuotta, joten Lahden MM-kisojen sponsoriyhteistyö tarjoaa meille erinomaisen mahdollisuuden juhlistaa samalla yhtiömme omaa merkkipaalua.
Kari Lehtinen