Paroc Panel Systemin lanseeraamat PAROC® print - ja PAROC® art -elementit antavat täysin uudenlaisia mahdollisuuksia suunnittelijoille

Paroc Panel Systemin voimakas kehitystyö tuotedesignin saralla jatkuu. Kehitysjohtaja Dick Karlssonin johdolla luotu PAROC® print -elementti on teknisiltä ominaisuuksiltaan täysin muita PAROC-elementtejä vastaava, mutta lisäksi se antaa suunnittelijoille vapauden tehdä pinnasta aivan minkä näköisen tahansa.

- Haluamme korostaa kauneutta! PAROC® print -elementin avulla voimme palauttaa taiteen ja ornamentiikan merkityksen arkkitehtuurissa ja esittää, kuinka rakennus voi ja saa olla kaunis. PAROC® print -elementtiin voi painaa minkä tahansa kuvan tai kuvion, joten taivas on todellakin rajana suunnittelussa. Toivomme myös brändivastaavilta rohkeutta kokeilla uusia tapoja ja tuoda yrityskuva luovalla tavalla myös toimitiloihin ja julkisivuihin.

- PAROC® art -elementti on syntynyt yhteistyössä taiteilija Jan-Erik Anderssonin kanssa, joka on antanut oman näkemyksensä ornamentiikan käyttämisestä kevytelementtirakentamisessa.

Kauneuden lisäksi elementtien tekninen laatu, turvallisuus ja palamattomuus edustavat luokkansa huippua. PAROC-elementit ovat palamattomia ja ne on luokiteltu Euroluokkaan A2-s1,d0. Osastoivina rakenteina PAROC-elementeillä saavutetaan peräti neljän tunnin palonkestävyys.

Lisätietoja:

Paroc Panel System Oy Ab, kehitysjohtaja Dick Karlsson, 040 717 1930, dick.karlsson@paroc.com
www.paroc.fi/print