Paroc tukee Sibelius 150 -juhlavuoden kruunaavaa Jean Sibelius -viulukilpailua

Tänä vuonna vietetään Jean Sibeliuksen 150-vuotisjuhlavuotta, jonka yksi kärkitapahtuma on marras-joulukuussa järjestettävä alle 30-vuotiaille suunnattu kansainvälinen Jean Sibelius –viulukilpailu. Kilpailu huipentuu 3. joulukuuta Musiikkitalossa käytävään finaaliin. Joka viides vuosi järjestettävä kilpailu täyttää 50 vuotta ja on maailman merkittävimpiä klassisen musiikin kilpailuja. Kilpailuun osallistuu 45 viulistia ympäri maailmaa. Paroc on yksi tapahtuman yhteistyökumppaneista.

Musiikkitalon suuressa konserttisalissa on parhaimmillaan yli 1700 kriittistä korvaparia nauttimassa suurista sinfonioista tai melodisista aarioista. Toimivan äänikokemuksen luominen suuressa konserttisalissa kuten Musiikkitalossa asettaa akustiikalle tietyt edellytykset. PAROC-kivivilla on ominaisuuksiltaan erinomainen äänieriste, viulukilpailun tukeminen on siten luonnollinen yhteistyöhanke erilaisia äänieristys- ja vaimennusratkaisuja valmistavalle Parocille.

Lisätietoja: Olga van Iterson, Markkinointi- ja viestintäjohtaja, p. 050 325 2376

Sibelius-Seura ry ja Taideyliopiston Sibelius-Akatemia järjestävät 11. kansainvälisen Jean Sibelius -viulukilpailun Helsingissä 22.11.-3.12.2015.

Paroc on Itämeren alueen johtava energiatehokkaiden lämmöneristeratkaisujen valmistaja. Toimintamme kulmakiviä ovat asiakas- ja henkilöstölähtöisyys, jatkuva innovaatio, kannattava kasvu sekä kestävä kehitys. PAROC-tuotteita ovat rakennuseristeet, tekniset eristeet, laivaeristeet, rakennuselementit ja akustointituotteet. Tuotteet valmistetaan Suomessa, Ruotsissa, Liettuassa, Puolassa ja Venäjällä. Myyntitoimistoja ja edustustoja on 14 maassa Euroopassa. Paroc Groupin omistaa CVC Capital Partners Ltd sekä vähemmistöomistajana Parocin henkilöstö. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli 418 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä keskimäärin 2020.

Avainsanat: