Väinö Tuomisalo nimitetty Paroc Groupin toimitusjohtajaksi

Paroc Groupin hallitus on nimittänyt tämän hetkisen operatiivisen johtajan Väinö Tuomisalon Paroc Groupin toimitusjohtajaksi ja Paroc Groupin hallituksen jäseneksi 1.1.2007 lähtien. Nykyinen toimitusjohtaja Peder Biese jatkaa hallituksen jäsenenä nimikkeellä Executive Board Member.
Väinö Tuomisalo, 53, on aloittanut Parocin (silloin osa Partekia) palveluksessa elokuussa 1979 ja hänen vastuualueensa on kasvanut siitä lähtien. Maaliskuun alussa 2004 Tuomisalo nimitettiin nykyiseen toimeensa Technical Insulation -divisioonan johtajan paikalta. Tuomisalolla on tekniikan lisensiaatin tutkinto Lappeenrannan teknillisestä yliopistosta.

“Liiketoimintaympäristömme on ollut kovassa kasvussa ja yritys on erinomaisessa kunnossa. Minulle tämä on luonnollinen hetki siirtyä hallituksen täyspäiväiseksi jäseneksi. Väinön nimitys on looginen jatke monen vuoden aikana harjoittamallemme johdon kehittämiselle. Sillä taataan menestys myös tulevaisuudessa”, sanoo Peder Biese.

Lisätietoja: Katiye Vuorela, viestintäjohtaja, puh. 0204 55 4932 tai 040-587 4140.