Pastelli ja Saneria yhteisvoimin Rusthollin asiakkaita pelastamaan

Report this content

​​Pastelli ja Saneria harkitsevat yhteistarjousta konkurssiin menneen Rusthollin liiketoiminnasta. Kuluttaja-asiakkaiden 1,4 miljoonan euron tilauskannan purkaminen tärkeintä.

Rustholli Invest Oy:n jättämän konkurssihakemuksen myötä Rustholli Remontit Oy:n osakekanta on velkojen panttina. Pastelli Oy ja Saneria Oy ovat keskustelemassa Rustholli Remontit Oy:n liiketoimintojen ostamisesta konkurssipesältä yhteistarjouksella. Rustholli Remonttien liiketoiminta voitaisiin jakaa mm. alueellisin jakokriteerein ostajien kesken. Etenkin poikkeuksellisen suuri 1,4 miljoonan euron tilauskanta on jotenkin saatava purettua ja tämä järjestely helpottaisi projektia huomattavasti. Asiakkaille jäisi luonnollisesti lopullinen oikeus päättää remontin toteuttamisesta ehdotetulla järjestelyllä.

Suurimpana hyötynä ostossa yritykset näkevät osaavan ja kokeneen henkilökunnan, joista osa on ollut hyvinkin pitkään Rustholli Remontit Oy:n palveluksessa. Onnistuneella järjestelyllä asiakkaat saavat tilaamansa remontin ja takuuasiat ovat myös hoidossa. Tilauskannan hoitamisessa on ehdottoman tärkeää Rusthollin henkilöstön sitoutuminen projektiin, jotta sovitut asiat voidaan toteuttaa.

Saneria Oy ja Pastelli Oy tarjoavat kotitalouksille laadukkaita ja vaivattomia avaimet käteen -remontteja. Toiminnan kulmakivinä ovat rehellisyys, asiakaslähtöisyys, luotettavuus ja hyvät työntekijät.

Internetissä: www.saneria.fi ja www.pastelli.fi

Saneria Oy / Antti Lundstedt