Rustholli konkurssiin - Pastelli on huolissaan remonttiyritysten maineesta

Report this content

​Rustholli jätti konkurssihakemuksen 16.10.2010. Kymmenet elleivät jopa sadat kuluttaja-asiakkaat ovat vaarassa menettää rahansa. Pastelli Oy on tarjonnut konkurssipesälle apuaan ja kuuluttaa myös muita remonttiyhtiöitä pelastustalkoisiin.

Rustholli Invest Oy:n jättämä konkurssihakemus 16.10.2010 on saanut monet kyselemään remonttiyritysten uskottavuudesta ja vastuiden merkityksestä konkurssitilanteessa. Näissä konkurssitilanteissa kun asiakas lähes poikkeuksetta menettää jo maksetut käsirahat ja tietenkin takuut sekä vastuut menettävät merkityksensä. Alalla on useita hyvin johdettuja yrityksiä, jotka ovat vakavaraisia ja joiden asiakastyytyväisyys on huippuluokkaa. Onkin erittäin huolestuttavaa jos kaikki yritykset leimataan samanlaisiksi tai asiakkaat menettävät luottamuksen remonttiyrityksiin.

Asiakkaan edun turvaamiseksi olisi erittäin tärkeää, että jo aloitetut remontit hoidettaisiin loppuun, käsirahan maksaneet asiakkaat saavat tilaamansa remontin sekä takuuajan piirissä olevat korjaukset hoidettaisiin. Pastelli Oy on ottanut yhteyttä Rusthollin pesänhoitajaan ja ilmoittanut halukkuutensa olla turvaamassa asiakkaiden edut. Pastellin toimitusjohtaja Harri Vuorinen uskoo, että myös muita yrityksiä voisi osallistua talkoisiin. Harri Vuorinen toteaa, että olisi erittäin harmillista jos joidenkin ihmisten joulu menisi pilalle Rusthollin konkurssin myötä. Harri Vuorinen myös sanoo, että Rusthollin historia on hieno tarina, jonka johto sotki liian aggressiivisilla kasvutavoitteillaan.

Rusthollin konkurssin myötä Pastellista tulee Suomen suurin kodinremontoija.

Pastelli Oy tarjoaa kotitalouksille laadukkaita ja vaivattomia avaimet käteen -remontteja. Pastellin toiminnan kulmakivinä ovat rehellisyys, asiakaslähtöisyys, luotettavuus ja hyvät työntekijämme. Kauppalehti valitsi Pastellin Menestyjä 2010 –sertifikaatin saajaksi 13.9.2010.

Lisää Pastellista kotisivuiltamme: www.pastelli.fi

Lisätietoja: Toimitusjohtaja Harri Vuorinen, p. 09-387 2234, harri.vuorinen@pastelli.fi

Pastelli Oy
Riihimiehentie 5