Anu Pires nimitetty Pauligin henkilöstöjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi

Anu Pires on nimitetty Pauligin henkilöstöjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa työt kansainvälisen perheyrityksen pääkonttorissa Helsingissä 1.10.2018. Anu on työskennellyt aikaisemmin Lumenella, Outotecillä, Microsoftilla, Nokialla ja Valmetilla sekä työskennellyt uransa aikana Suomessa, Brasiliassa, Intiassa, Kiinassa ja Singaporessa. Tällä hetkellä hän työskentelee henkilöstöjohtajana Lumene Groupilla. Anulla on maisterin tutkinto Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulusta.

”Olemme tyytyväisiä saadessamme Anun Paulig-tiimiin. Hän on kuin kotonaan kansainvälisillä yrityskentillä ja hänellä on laaja kokemus HR-toimintojen johtamisesta ja kehittämisestä. Meillä Pauligilla henkilöstöjohtaminen on keskeisessä roolissa strategiamme saavuttamisessa – katsomme tulevaisuuteen ja haluamme varmistaa pitkän aikavälin kasvun”, sanoo Rolf Ladau, Pauligin konsernijohtaja.

”Odotan innolla uusia tehtäviäni Pauligilla, joka on ikoninen ja pitkäikäinen, yli 140 vuoden historian omaava perheyritys. On mielenkiintoista päästä mukaan tiimiin, jonka tehtävä on etsiä ja luoda tulevaisuuden mahdollisuuksia sekä kirjoittaa Pauligin tulevaisuuden seuraava luku”, sanoo Anu Pires.

Lisätiedot:
Rolf Ladau
CEO, Paulig
puh. 09 319 8231, rolf.ladau@paulig.com

Viestintä:
Anita Laxén
viestintäjohtaja, Paulig
puh. 040 770 0873, anita.laxen@paulig.com

Pauligista:
Paulig on kansainvälinen elintarvikealan perheyritys, joka tunnetaan korkealaatuisista merkkituotteista ja palveluista. Yrityksen toimialat ovat Paulig Coffee, Paulig Foods ja Paulig Snacks. Sen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Pauligilla on 2 000 työntekijää 13 maassa ja sen liikevaihto vuonna 2017 oli 929 miljoonaa euroa.

Yrityksestä

Paulig-konserni sai alkunsa vuonna 1876 perustetusta perheyrityksestä, kun Gustav Paulig aloitti liiketoiminnan Helsingissä. Tänään Paulig-konserni tarjoaa kahvituotteita ja -palveluja, ruokakonsepteja, mausteita, kasvisperäisiä tuotteita sekä snacks-tuotteita. Yhtiön brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Paulig-konsernilla on liiketoimintaa 13 maassa ja liikevaihto vuonna 2018 oli 907 miljoonaa euroa. Konsernin palveluksessa on 2 130 henkeä. www.pauliggroup.com