GOLD&GREEN® uutuustuote Nyhtökaura™ Mexico: Nyhtökaura™ Party Edition Mexico tuo fiestan

Nyt on helppoa valmistaa maukasta meksikolaista ruokaa todella vaivattomasti. Nyhtökaura™ PARTY EDITION MEXICO -paketin mukana on maustetahna, jonka lisäämällä maistuvan aterian valmistaa parissa minuutissa.

Uuden maustetahnan avulla Nyhtökaura™ saa herkullisen rapean maustepinnan. Tahna upottaa mehevät meksikolaiset maut syvälle tuotteeseen, ja tekee Nyhtökaura™-nautiskeluhetkestä vieläkin herkullisemman. Paistotahnan käyttö on helppoa: Sekoita vain Nyhtökaura™ ja tahna ja paista rapeaksi reippaassa öljyssä. Lisää paistos meksikolaiseen ruokaasi - ja juhla on valmis!

Syöt ekologisemmin, mausta ja nautinnosta tinkimättä ilman lisäaineita.

Nyhtökaura™ Party Edition Mexico on saatavilla SOKn kaupoissa kautta maan.

Lisätiedot:
Joachim Welander
Myyntijohtaja, Gold&Green Foods
Puh: +358 44 2416515
S-posti: joachim.welander@goldandgreenfoods.com

Tina Hansen
Toimitusjohtaja, Gold&Green Foods
Puh: +358 40 1722855
S-posti: tina.hansen@goldandgreenfoods.com

Gold&Green Foods
Gold&Green Foods on Maija Itkosen, Reetta Kivelän ja Zhongqing Jiangin vuonna 2015 perustama yhtiö, jonka tavoitteena on kehittää innovatiivisia, ekologisia ja terveellisiä elintarvikkeita kaurasta ja palkokasveista. Liikeidean ydin on puhdas, pohjoismainen kaura yhdistettynä ainutlaatuiseen tuotantomenetelmään. Yhtiön liikevaihto on yli miljoona euroa. Lue lisää osoitteessa www.goldandgreenfoods.com

Paulig-konserni