Hedelmäinen ja vivahteikas Paulig Café Sydney on kaupunkikahvien uusin tulokas

Pauligin kaupunkikahvisarjan Paulig Café Sydney on saanut inspiraationsa modernista australialaisesta elämäntyylistä. Vaaleapaahtoisen uutuuden makuvivahde on hedelmäinen, minkä lisäksi siitä voi löytää ripauksen hunajaista makeutta. Tuote on kahvipakkaushyllyn piristys fuksianpunaisella värillään. Pauligin kaupunkikahvisarjaan kuuluvat myös Café Barcelona, Café Havana, Café New York ja Café Parisien.

Pauligin kaupunkikahvien makumaailma laajenee syyskuun alussa pallonpuoliskon toiselle puolelle, kun tuoteperhe täydentyy hedelmäisellä ja hunajaisella Café Sydneyllä. Tämä vaaleapaahtoinen kaupunkikahvi on valmistettu luonnonmukaisesti viljellyistä, korkealaatuisista afrikkalaisista ja Latinalaisen Amerikan arabica-pavuista, jotka tuovat kahviin pehmeän ja vivahteikkaan aromin.

Paulig Café Sydney sopii erinomaisesti niin arkiaamuihin kuin viikonloppujen brunssipöytiinkin, ja myös sen makuparit ovat inspiroituneet suurkaupungin trendikkäästä aamupalakulttuurista.

”Sydneyläisten elämänmenoon kuuluvat olennaisena osana herkulliset aamupalabrunssit, ja makupareina hedelmäiselle ja hunajaisen makealle Café Sydneylle toimivat erinomaisesti erilaiset avokadoleivät ja smoothiebowlit”, Paulig-brändin Brand Manager Uuna Ahlberg kertoo.

Paulig Café Sydney on saatavilla syyskuusta alkaen 500 gramman suodatinjauhatuspakkauksissa sekä 450 gramman papupusseissa. Café Sydneyn vakuumikahvipakkaukset on valmistettu 45-prosenttisesti kasvipohjaisista ja uusiutuvista raaka-aineista, mikä pienentää pakkauksen hiilijalanjälkeä 10 prosenttia. Myös muut vakuumipakatut kaupunkikahvit siirtyvät syksyn aikana vastaavaan materiaaliin.

Tuotetiedot: Paahtoaste 2

Lisätiedot ja kuvat:
Pirjo Hästbacka, viestintäpäällikkö, Paulig
p. 050 356 8359, media@paulig.com

Pauligista:
Paulig on kansainvälinen elintarvikealan perheyritys, joka tunnetaan korkealaatuisista merkkituotteista ja palveluista. Yrityksen toimialat ovat Paulig Coffee, Paulig Foods ja Paulig Snacks. Sen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Pauligilla on 2 000 työntekijää 13 maassa ja sen liikevaihto vuonna 2017 oli 929 miljoonaa euroa.  www.pauliggroup.com

Paulig Coffee on Suomessa ja Baltiassa markkinajohtaja ja Venäjällä toiseksi suurin paahdetun kahvin toimittaja. Paulig tarjoaa tuotteitaan ja palveluitaan niin vähittäiskaupalle, HoReCa-sektorille kuin työpaikoille Paulig Professional -liiketoimintayksikön kautta. Suomessa Pauligin tunnetuimpia merkkituotteita ovat Juhla Mokka, Presidentti, Paulig Brazil ja Paulig Mundo sekä kahvijuoma Paulig Frezza ja kaakaojuoma Paulig Tazza. Venäjän ja Baltian markkinoilla suosituimpia ovat Presidentti- ja Paulig Classic -kahvit sekä Paulig-espressotuotteet. Tuorein tulokas kahvituoteperheeseen on Suomen, Ruotsin ja Baltian markkinoilla myytävä Mode Cold Brew -kahvi. Yhtiön kahvipaahtimot sijaitsevat Vuosaaressa, Porvoossa ja Venäjän Tverissä. Vuosaaren paahtimosta valmistuu vuodessa noin 100 miljoonaa kahvipakettia eli noin 45 miljoonaa kiloa kahvia.
www.paulig.fi

Pikafaktat

Hedelmäinen ja hunajainen Paulig Café Sydney on kaupunkikahvien uusin tulokas. Vaaleapaahtoinen uutuus on valmistettu korkealaatuisista afrikkalaisista ja Latinalaisen Amerikan arabica-pavuista, ja Café Sydneyn vakuumikahvipakkaus on valmistettu 45-prosenttisesti kasvipohjaisista ja uusiutuvista raaka-aineista. Paulig Café Sydney on saatavilla syyskuusta alkaen 500 gramman suodatinjauhatuspakkauksissa sekä 450 gramman papupusseissa.