Hyvällä tavalla kasvis - hyvän syöminen on puhtaasti yksinkertaista

Rakastettu Nyhtökaura on nyt uudistuneessa pakkauksessa. Pakkauksen vaihtuvat tekstit viestivät Gold&Green Foodsin arvoista ja Nyhtökaura-tuotteiden ainutlaatuisista ominaisuuksista ja kutsuvat mukaan muuttamaan maailmaa ateria kerrallaan.

Nyhtökaura®-tuotteet on valmistettu puhtaasti luonnollisista ja ravitsevista raaka-aineista ilman lisäaineita. Uudistuneet, pohjoismaisen pelkistetyt pakkaukset inspiroivat kotikokkaajia valmistamaan kasviproteiinista herkullisia ja terveellisiä aterioita. Tuotevalikoimasta Nyhtökaura® Nudelle on myös myönnetty Sydänmerkki, joka osoittaa tuotteen olevan terveyden kannalta parempi vaihtoehto.

Gold&Greenin ikoninen petohahmo säilyy pakkauksen vesileimana lupauksena G&G:n asenteesta, laadusta ja rohkeudesta muuttaa maailmaa. Pakkauksen vaihtuvat tekstit viestivät arvoistamme ja tuotteidemme ainutlaatuisista ominaisuuksista ja kutsuvat mukaan muuttamaan maailmaa ateria kerrallaan.

”Uuden pakkauksen herkullinen ilme kertoo kuluttajille Järvenpäässä valmistetusta suomalaisesta terveellisestä tuotteesta pieni pilke silmäkulmassa” sanoo Maija Itkonen, Gold&Green Foodsin toimitusjohtaja ja jatkaa: ”Ostaisitko sinä Vapaan mummon pullia?”

Lisätietoja:
Gold&Green Foods
Annette Kauppinen
Puh: +358 40 556 6537
S-posti: annette.kauppinen@gg.fi

Nyhtökaura® on suomalainen innovaatio. Se on täydellinen proteiini, jonka kehitimme Järvenpäässä kaurasta ja palkokasveista. Meille on tärkeää, että voimme tarjota ihmisille terveellistä ja ekologista ruokaa mausta ja nautinnosta tinkimättä. Nyhtökaura® on täydellinen monin tavoin: ei ainoastaan ravintoarvoiltaan ja aminohappokoostumukseltaan, vaan lisäksi se on myös puhdas ja vastuullinen. Ei mitään eläinperäistä, ei geenimuunneltuja raaka-aineita, ei lisä-, täyte- tai säilöntäaineita – puhumattakaan kaikesta muusta epäilyttävästä.

Gold&Green Foods on Maija Itkosen, Reetta Kivelän ja Zhongqing Jiangin vuonna 2015 perustama yhtiö, jonka tavoitteena on kehittää innovatiivisia, ekologisia ja terveellisiä elintarvikkeita kaurasta ja palkokasveista. Liikeideamme ydin on puhdas, pohjoismainen kaura yhdistettynä ainutlaatuiseen tuotantomenetelmään. Lue lisää osoitteessa www.gg.fi

Paulig on kansainvälinen elintarvikealan perheyritys, joka tunnetaan korkealaatuisista merkkituotteista ja palveluista. Yrityksen toimialat ovat Paulig Coffee, Paulig Foods ja Paulig Snacks. Sen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Pauligilla on 2 140 työntekijää 13 maassa ja sen liikevaihto vuonna 2018 oli 907 miljoonaa euroa.