Karin Öjersjö nimitettiin Pauligin Global Portfolio Out-of-Home -toiminnon johtajaksi

Karin Öjersjö on nimitetty Pauligin Marketing & Innovations -tiimiin Global Portfolio Out-of-Home -toiminnon johtajaksi. Hän aloitti työssään Göteborgissa 17.5.2021.

Karin Öjersjöllä on yli 20 vuoden kokemus yritysasiakkaiden kanssa toimimisesta. Viimeksi hän toimi Essityn ammattimaisten hygieniatuotteiden asiakasmarkkinointijohtajana. Uransa aikana hän on toiminut useissa Out-of-Home -johtotehtävissä. Karinin vastuualueisiin on kuulunut muun muassa innovaatioiden edistämistä ja kehittämistä, asiakasmarkkinointistrategioiden laatimista sekä innovaatioiden ja uusien konseptien markkinoilletuontia. Hänellä on ollut myös kaupallisia vastuita.

”Meistä on hienoa saada Karin tiimiimme”, sanoo Pauligin markkinointijohtaja Paula Backman. ”Olen varma, että Karinin kokemus ja persoonallisuus auttavat meitä saavuttamaan kunnianhimoisen tavoitteemme olla yksi Euroopan nopeimmin kasvavista elintarvikealan yrityksistä ja vahvistamaan asemaamme ja tarjontaamme Out-of-Home -liiketoiminnassa. Out-of-Home on Pauligille erittäin kiinnostava kanava, jossa meillä on erinomaiset mahdollisuudet kasvuun ja arvokkaiden palveluiden tuottamiseen.”

”Olen innoissani päästessäni työskentelemään elintarviketeollisuuteen sekä nauttimaan makujen täyttämästä maailmasta Pauligilla! Ruotsalaisena tunnen erittäin hyvin monet Pauligin upeista brändeistä ja tietysti myös ruotsalaisen tacoperjantain. Myös yrityksen vankka omistautuminen erittäin laadukkaiden tuotteiden valmistamiseen sekä kunnianhimoiset vastuullistavoitteet tekivät minuun suuren vaikutuksen. Ne ovat erittäin hyvin linjassa omien arvojeni kanssa, ja odotan jo innolla pääseväni tutustumaan Pauligin Out-of-Home -liiketoiminnan tarjoamiin mahdollisuuksiin ja kehittämään niitä edelleen”, Kari Öjersjö sanoo.

Median yhteydenotot:

Piia Puska
Email: piia.puska@paulig.com

Pauligista
Paulig on perheomisteinen elintarvikeyritys, joka rakentaa uutta ja vastuullista ruokakulttuuria – sekä ihmisille että maapallolle. Pauligilta saa kaikkea maistuvaa: kahvia ja kylmiä juomia, Tex Mex- ja snacks -tuotteita, mausteita sekä kasvipohjaisia vaihtoehtoja. Yrityksen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco.  Vuonna 2020 Pauligin liikevaihto oli 920 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa on yli 2 000 työntekijää 13 eri maassa. He kaikki panostavat lupaukseen ”For a life full of flavour”.