Magdalena Färemo Pauligin vähittäiskaupan kansainvälisistä brändeistä vastaavaksi johtajaksi

Magdalena Färemo on nimitetty Pauligin markkinointi- ja innovaatiotiimiin vähittäiskaupan kansainvälisistä brändeistä vastaavaksi johtajaksi. Hän työskentelee Mölndalissa, Ruotsissa.

Magdalenalla on yli 25 vuoden työkokemus johtavista, kansainvälisistä kuluttajabrändeistä ja -strategioista eri markkinoilta. Hän on työskennellyt Pauligilla yli 13 vuoden ajan useissa markkinoinnin ja innovoinnin tehtävissä, viimeisimpänä New Opportunities & Insights -johtajana. Ennen Pauligia Magdalena työskenteli Unileverillä.

– Toivotamme Magdalenan lämpimästi tervetulleeksi tähän rooliin. Magdalena tuo tehtävään vahvaa kokemusta ja asiantuntijuutta. Hänen laaja osaamisensa kuluttajabrändien ja kuluttajakeskeisten innovaatioiden rakentamisesta tukee Pauligin kasvustrategian toteuttamista, Pauligin markkinointijohtaja (CMO) Paula Backman sanoo.

– Olen innoissani uudesta roolistani Pauligilla ja odotan pääseväni toteuttamaan tiimini kanssa Pauligin kasvustrategiaa ja viemään brändimme ja portfoliomme uusiin korkeuksiin, Magdalena Färemo kertoo.

Magdalena on suorittanut kauppatieteiden maisteritutkinnon (MBA) Tampan yliopistossa Floridassa.

Mediayhteydenotot:
Anu-Maaria Vaalama, Viestinnästä ja yritysbrändistä vastaava johtaja
anu-maaria.vaalama@paulig.com, +358 40 766 7834

Pauligista
Paulig on perheomisteinen elintarvikeyritys, joka rakentaa uutta ja vastuullista ruokakulttuuria – sekä ihmisille että maapallolle. Pauligilta saa kaikkea maistuvaa: kahvia ja kylmiä juomia, Tex Mex- ja snacks -tuotteita, mausteita sekä kasvipohjaisia vaihtoehtoja. Yrityksen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco.  Vuonna 2020 Pauligin liikevaihto oli 920 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa on yli 2 000 työntekijää 13 eri maassa. He kaikki panostavat lupaukseen ”For a life full of flavour”.