Muutoksia Pauligin hallituksessa

Pauligin yhtiökokous valitsi 21.4.2022 hallituksen puheenjohtajan Jukka Moision ja varapuheenjohtajan Eduard Pauligin kolmivuotiselle jatkokaudelle. Oliver Paulig valittiin hallituksen tarkkailijajäseneksi seuraavaksi kahdeksi vuodeksi.

Hallituksessa jatkavat lisäksi nykyiset jäsenet: Mathias Bergman, Christian Köhler, Heikki Takala, Petra Teräsaho ja Christina Wergens.

Hallituksen sihteerinä toimii Paulig-konsernin lakiasiainjohtaja Sarah Tähkälä.

Kaikkien hallituksen jäsenten tiedot ovat luettavissa yhtiön verkkosivuilta www.pauliggroup.com

Pauligista

Paulig on perheomisteinen elintarvikeyritys, joka rakentaa uutta ja vastuullista ruokakulttuuria – sekä ihmisille että maapallolle. Pauligilta saa kaikkea maistuvaa: kahvia ja kylmiä juomia, Tex Mex- ja snacks -tuotteita, mausteita sekä kasvipohjaisia vaihtoehtoja. Yrityksen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green, Poco Loco ja Liven. Vuonna 2021 Pauligin liikevaihto oli 966 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa on 2 400 työntekijää 14 eri maassa. He kaikki panostavat lupaukseen ”For a life full of flavour”.

Lisätietoja:

communications@paulig.com

Pauligista
Paulig on perheomisteinen elintarvikeyritys, joka rakentaa uutta ja vastuullista ruokakulttuuria – sekä ihmisille että maapallolle. Pauligilta saa kaikkea maistuvaa: kahvia ja kylmiä juomia, Tex Mex- ja snacks -tuotteita, mausteita sekä kasvipohjaisia vaihtoehtoja. Yrityksen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green, Poco Loco ja Liven. Vuonna 2021 Pauligin liikevaihto oli 966 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa on noin 2 400 työntekijää 14 eri maassa. He kaikki panostavat lupaukseen ”For a life full of flavour”.