Nimitysuutinen: Kaisa Lipponen Pauligin viestintä- ja vastuullisuusjohtajaksi

Kaisa Lipponen on nimitetty Pauligin viestintä- ja vastuullisuusjohtajaksi sekä johtoryhmän jäseneksi 12.8.2019 alkaen.

Kaisa Lipposella on yli kymmenen vuoden kokemus erilaisista viestinnän tehtävistä ja johtamisesta. Hän on tehnyt pitkän uran Nesteelle, missä hän johtaa nyt konsernin viestintää.

“Toivotamme Kaisa Lipposen tervetulleeksi Pauligille. Hänen vahva kansainvälinen osaamisensa sekä tietotaito vaikuttavasta viestinnästä ja vastuullisten brändien kehittämisestä tulevat tukemaan hyvin strategiaamme”, sanoo Pauligin toimitusjohtaja Rolf Ladau

"Olen innoissani uusista työtehtävistäni. Pauligilla on vahvat arvot ja kyseisessä talossa on paljon hienoja, tunnettuja brändejä. Odotan innolla, että pääsen edelleen kehittämään Pauligin tarinaa ja vastuullisuustyötä yhdessä muiden pauligilaisten kanssa", Kaisa Lipponen sanoo.

Kaisa Lipponen on viestinnän maisteri Jyväskylän yliopistosta. Hän on opiskellut pääaineenaan kulttuurienvälistä viestintää.

Lisätiedot:
Anita Laxén
viestintäjohtaja, Paulig

Pauligista:
Paulig-konserni sai alkunsa vuonna 1876 perustetusta perheyrityksestä, kun Gustav Paulig aloitti liiketoiminnan Helsingissä. Tänään Paulig-konserni tarjoaa kahvi-tuotteita ja -palveluja, ruokakonsepteja, mausteita, kasvisperäisiä tuotteita sekä snacks-tuotteita. Yhtiön brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Paulig-konsernilla on liiketoimintaa 13. maassa ja liikevaihto vuonna 2018 oli 907 miljoonaa euroa. Konsernin palveluksessa on 2 130 henkeä.