Nimitysuutinen: Marika Lindström Pauligin CIO:ksi

Marika Lindström on nimitetty Pauligin CIO:ksi 7.1.2020 alkaen.

Marika Lindströmillä on laaja kokemus yritysten IT-toimintojen, digitaalisten palvelujen kehittämisen ja muutosohjelmien johtamisesta. Hän on työskennellyt aiemmin johtotehtävissä muun muassa OP Ryhmässä, CapGeminillä, Nokialla ja Tiedolla. Hän johtaa tällä hetkellä digitaalisten palvelujen kehitystyötä VR:n matkustajaliikenteessä.

“Toivotamme Marika Lindströmin tervetulleeksi Pauligille. Hänen monipuolinen kokemuksensa ja vahva IT-osaamisensa tulevat tukemaan hyvin strategiaamme”, sanoo Pauligin talousjohtaja Juha Väre.

”Olen innoissani uusista työtehtävistäni ja minusta on mahtavaa, että pääsen jatkamaan yrityksen menestystarinaa yhdessä muiden pauligilaisten kanssa”, Marika Lindström kertoo.

Pauligista:
Paulig-konserni sai alkunsa vuonna 1876 perustetusta perheyrityksestä, kun Gustav Paulig aloitti liiketoiminnan Helsingissä. Tänään Paulig-konserni tarjoaa kahvituotteita ja -palveluja, ruokakonsepteja, mausteita, kasvisperäisiä tuotteita sekä snacks-tuotteita. Yhtiön brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Paulig-konsernilla on liiketoimintaa 13 maassa ja liikevaihto vuonna 2018 oli 907 miljoonaa euroa. Konsernin palveluksessa on 2 130 henkeä.