Nyhtökaura Hampurilaispihvi on kesäkauden grilliherkku

Odotettu, viime kesältä tuttu grilliherkku Nyhtökaura Hampurilaispihvi on jälleen saatavilla kaupoissa. Uudistuneeseen pakkaukseen pakattu hampurilaispihvi on valmistettu puhtaasti luonnollisista ja ravitsevista raaka-aineista ilman lisäaineita Järvenpäässä.

Kesän odotettu kausiherkku, Nyhtökaura® Hampurilaispihvi, on saanut uudet raikkaat vaatteet mutta säilyttänyt tutun, herkullisen makunsa. Uudistuneeseen pakkaukseen on pakattu pihvin seuraksi lisäaineeton ja sokeriton, pihvin pintaan siveltävä glaseerauskastike. Kastike korostaa hampurilaispihvin makua ja viimeistelee sen pinnan herkullisen rapeaksi. Nyhtökaura® Hampurilaispihvi on valmistettu puhtaasti luonnollisista ja ravitsevista raaka-aineista ilman lisäaineita Järvenpäässä.

– Grillaaminen kuuluu osaksi Suomen kesää. Grillissä kypsyvät sesongin raikkaat kasvikset ja niistä syntyvät lisukkeet. Kuluttajien pyynnöstä tänäkin kesänä grillataan helppoja Nyhtökaura-pihvejä, Gold&Greenin toimitusjohtaja Maija Itkonen iloitsee ja kertoo täsmävinkit valmistukseen:

– Nyhtökaura-pihvin voi joko grillata tai paistaa pannulla ja lopuksi päälle sivellään kastike molemmin puolin.

Lisätietoja antaa:
Gold&Green Foods
Annette Kauppinen
Puh: +358 40 5566537
E-mail: annette.kauppinen@gg.fi

Nyhtökaura® on suomalainen innovaatio. Se on täydellinen proteiini, jonka kehitimme Järvenpäässä kaurasta ja palkokasveista. Meille on tärkeää, että voimme tarjota ihmisille terveellistä ja ekologista ruokaa mausta ja nautinnosta tinkimättä. Nyhtökaura® on täydellinen monin tavoin: ei ainoastaan ravintoarvoiltaan ja aminohappokoostumukseltaan, vaan lisäksi se on myös puhdas ja vastuullinen. Ei mitään eläinperäistä, ei geenimuunneltuja raaka-aineita, ei lisä-, täyte- tai säilöntäaineita – puhumattakaan kaikesta muusta epäilyttävästä.

Gold&Green Foods on Maija Itkosen, Reetta Kivelän ja Zhongqing Jiangin vuonna 2015 perustama yhtiö, jonka tavoitteena on kehittää innovatiivisia, ekologisia ja terveellisiä elintarvikkeita kaurasta ja palkokasveista. Liikeideamme ydin on puhdas, pohjoismainen kaura yhdistettynä ainutlaatuiseen tuotantomenetelmään. Lue lisää osoitteessa www.gg.fi

Paulig on kansainvälinen elintarvikealan perheyritys, joka tunnetaan korkealaatuisista merkkituotteista ja palveluista. Yrityksen toimialat ovat Paulig Coffee, Paulig Foods ja Paulig Snacks. Sen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Pauligilla on 2 140 työntekijää 13 maassa ja sen liikevaihto vuonna 2018 oli 907 miljoonaa euroa.