Nyhtökaura™ -voileipäkakkukilpailu etsii juhlapöydän klassikon nykyversiota

Voileipäkakku on juhlien ikisuosikki, joka on viime aikoina kokenut uuden tulemisen juhlapöydän keskipisteeksi. Nyhtökaura kutsuu hyvän ruoan ystävät osallistumaan juhlakauden herkkujen suunnitteluun voileipäkakkureseptikilpailulla.

Kevään uutuuskausimaku, raikas Nyhtökaura™ Saaristo, sopii täydellisesti kevään ja kesän juhliin ja erityisesti myös kylmiin herkkuihin. Street food guru Sam McCormick on loihtinut Nyhtökaura™ Saaristosta vegaanisen voileipäkakkureseptin inspiraatioksi nyt käynnissä olevaan voileipäkakkukilpailuun.

Osallistu voileipäkakkukisaan – voita kylmälaukullinen Nyhtökauraa
Jakamalla kuvan omasta Nyhtökaura™ -voileipäkakkuluomuksesta ja reseptistä sosiaalisessa mediassa hashtageilla #nyhtisskaba #nyhtökauravoileipäkakku 14.5.2017 mennessä voi osallistua kilpailuun, jonka palkintona on kylmälaukullinen Nyhtökauraa™. Voileipäkakun raaka-aineena voi käyttää mitä tahansa Nyhtökaura™ -makua, ja kakku voi olla vegaaninen tai sekaaninen. Kilpailuun voi osallistua useammalla eri reseptillä.

Voittajat julistetaan Gold&Greenin Facebook -sivulla ja voittajareseptit julkaistaan www.vegepaiva.fi-sivustolla 22.5.2017. Tarkemmat kilpailuohjeet ja säännöt löytyvät osoitteesta www.goldandgreenfoods.com/kilpailu/.

Sam McCormick Nyhtökaura-voileipäkakkuresepti:
www.vegepaiva.fi/saaristo/nyhtokaura-voileipakakku-sam-mccormick/.

Lisätiedot:
Maija Itkonen
toimitusjohtaja, Gold&Green Foods
puh: +358 44 059 3313
maija.itkonen@goldandgreenfoods.com

Gold&Green Foods

Gold&Green Foods on Maija Itkosen, Reetta Kivelän ja Zhongqing Jiangin vuonna 2015 perustama yhtiö, jonka tavoitteena on kehittää innovatiivisia, ekologisia ja terveellisiä elintarvikkeita kaurasta ja palkokasveista. Liikeidean ydin on puhdas, pohjoismainen kaura yhdistettynä ainutlaatuiseen tuotantomenetelmään. Yhtiön liikevaihto on yli miljoona euroa. Lue lisää osoitteessa www.goldandgreenfoods.com

Paulig-konserni

Kansainvälisenä elintarvikealan perheyrityksenä Paulig tunnetaan korkealaatuisista merkkituotteistaan ja palveluistaan. Yhtiön päätoimialat ovat Kahvi, Maailman Ruoka & Mausteet, Snack Food ja Naturally Healthy Food ja sen vahvat brändit kuten Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco tunnetaan monessa maassa. Paulig omistaa 51 prosenttia Gold&Green Foods -yhtiöstä. Pauligilla työskentelee 1 900 henkilöä 13 maassa ja yhtiön liikevaihto vuonna 2016 oli 917 miljoonaa euroa. Lue lisää osoitteessa www.pauliggroup.com