Paulig-konsernin vastuullisuusraportti on ilmestynyt

Vastuullisuustyöstämme kertova raportti, Responsible Taste Experiences – Paulig Group Sustainability Report 2016, on julkaistu.  Englanninkielinen raportti on ensimmäinen koko konsernin kattava julkaisu. Aiemmat raportit, joita on julkaistu vuodesta 2003, ovat keskittyneet kahviliiketoimintaan.

Yrityksenä olemme yhä vahvemmin ja näkyvämmin sitoutuneet edistämään kestävää kehitystä tuottajayhteisöissämme, omassa toiminnassamme ja tuotteissamme. Tervetuloa tutustumaan vastuullisuustyöhömme raportin välityksellä.

Tiedätkö, miten varmistamme hankinnan vastuullisuuden? Mikä on parantuneiden työturvallisuuslukujen taustalla? Miten olemme onnistuneet kierrättämään lähes kaikki jätteemme ja vähentämään ruokajätteen määrää? Mikä on saanut kasvihuonekaasupäästöt laskuun? Miten olemme parantaneet tuotteidemme ravintokoostumusta tai auttaneet kuluttajia kestävämpiin makunautintoihin? Entä mitä hyvää teemme yhteisöissä joissa toimimme?

Jos haluat lisätietoa työstämme tai raportistamme, ota yhteyttä meihin
Sustainability Director Fredrik Rosenholm, fredrik.rosenholm@paulig.com
Communications Director Anita Laxén, anita.laxen@paulig.com