PAULIG POP UP -myymälä Vuosaaren paahtimon parkkipaikalle

Poikkeuksellinen kevät on vaikuttanut ravintoloiden arkeen ja Pauligin Foodservice-ruokatuotteiden kiertoon. Paulig haluaa välttää kaikessa toiminnassaan turhaa hävikkiä ja järjestää siksi ainutlaatuisen mahdollisuuden ostaa ja testata ammattikokkien käyttämiä laadukkaita tuotteita nyt kotikeittiössä. Ruokatuotteiden Pop up -myymälä on avoinna Pauligin Vuosaaren paahtimon parkkipaikalla 4.–8.5. klo 12–18.

Koronakevät on sulkenut tai hiljentänyt useita ravintoloita ja kahviloita Suomessa. Pauligin väliaikainen drive-in-myymälä vauhdittaa ammattilaiskäyttöön tarkoitettujen ruokatuotteiden kiertoa varastosta käyttöön ja kannustaa ihmisiä kokeilemaan uusia makuja.

”Emme halua heittää varastoihin kertyneitä ruokia hukkaan. Siksi tarjoamme nyt ammattilaiskokkien suosimia laadukkaita maailmanmakuja ja grillaustuotteita edullisesti kotikokkien käyttöön”, kertoo Pauligin Suomen kaupallinen johtaja Rami Kuusisto ja jatkaa:

”Toivomme, että tuotteista on iloa ja inspiraatiota ja niiden avulla voi tehdä makumatkan maailman ääriin. Tuotetarjonta kattaa niin Aasian makuja, Tex Mex -tuotteita kuin käynnistyvän grillikauden kuumimmat kastikkeet.”

Tarjolla on kolme erilaista pakettia, joihin on koottu eri tuotteita Pauligin ruokatuotevalikoimasta. Tuotteet eivät vaadi kylmäsäilytystä ja maksavat 20 euroa/paketti. Pauligin Pop up -myymälä on avoinna ensi viikolla 4.–8.5. klo 12–18 ja sijaitsee Vuosaaren paahtimon parkkipaikalla osoitteessa Satamakaari 20. Autosta ei tarvitse nousta asioinnin aikana: tuotteet maksetaan korttimaksulla ja tuotepaketti nostetaan suoraan asiakkaan auton kyytiin. Kaikille maksaville asiakkaille annetaan kaupan päällisenä virkistäviä kahvinäytteitä.

PAULIG POP UP -myymälän tuotepaketit

Tex Mex -tuotekassi 20 €

• Tortilla Large, 12 kpl

• Tortilla XXL, 12 kpl
  • Salsa medium, 950 g
  • Taco Spice mix original -mausteseos, 532 g
  • Green Jalopeno, 215 g
  • Nacho cheese style dip -kastike, 250 g
  • Tex Mex Style dip -kastike, 250 g

Lisätietoa tuotteista ja reseptejä: https://edit.santamariaworld.com/fi/taste/tex-mex/

Aasian makuja -kassi 20 €

• Kookoskerma, 1 litra

• Sriracha -kastike, 980 g
  • BBQ Sauce Korean Style -kastike, 1000 g
  • Korean bulgogi -mausteseos (2 pussia)
  • Paneng red curry -mausteseos (2 pussia)
  • Asian wok Pad thai -kastike,1 pullo (250 ml)
  • Asian wok teriyaki & sesame oil -kastike, 1pullo (250 ml)

Lisätietoa tuotteista ja reseptejä: https://edit.santamariaworld.com/fi/taste/the-asian-pantry/

BBQ -tuotekassi 20 €

• BBQ Glaze Mango Jalapeño -kastike, 1050 g

• BBQ Caribbean Style Adobo -kastike, 1000 g
  • BBQ Sauce Korean Style -kastike, 1000 g
  • Smoky BBQ -rub, 300 g

Lisätietoa tuotteista ja reseptejä: https://edit.santamariaworld.com/fi/taste/grillimestari/

Tervetuloa Pop up -myymälään!

Toimintaohjeet asiakkaille:

1. Saavu autolla Pauligin paahtimolle, osoite Satamakaari 20, Helsinki

2. Tilaa ja maksa ostoksesi ensimmäisellä teltalla. Huom. Maksuvälineenä toimii vain korttimaksu!
  3. Jatka merkittyä reittiä
  4. Varastokontilla tilauksesi asetetaan suoraan auton kyytiin (takakonttiin, takapenkille tai ojennetaan avatusta ikkunasta)
  5. Poistu merkittyä reittiä
  6. Nauti tuotteista kotona: inspiraatiota ja reseptejä löytyy osoitteesta www.santamariaworld.com/fi/

Rami Kuusisto, Pauligin Suomen kaupallinen johtaja

Pirjo Hästbacka, viestintäpäällikkö, Paulig

Pauligista:
Paulig-konserni sai alkunsa vuonna 1876 perustetusta perheyrityksestä, kun Gustav Paulig aloitti liiketoiminnan Helsingissä. Tänään Paulig-konserni tarjoaa kahvituotteita ja -palveluja, ruokakonsepteja, mausteita, kasvisperäisiä tuotteita sekä snacks-tuotteita. Yhtiön brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Paulig-konsernilla on liiketoimintaa 13 maassa ja liikevaihto vuonna 2019 oli 921 miljoonaa euroa. Konsernin palveluksessa on noin 2 100 henkeä.