Pauligille uusi Guinnessin maailmanennätys

Syyskuun 7. päivänä Paulig järjesti Moskovassa maailman suurimman kahvinmaistelutapahtuman, johon osallistui 2 133 henkilöä. Pauligin nimissä on nyt uusi, virallinen Guinness World Recordsin maailmanennätys.

Paulig valmisti noin 300 litraa kahvia Moskova-päivän tapahtumassa, joka järjestettiin Yleisvenäläisessä näyttelykeskuksessa. Kaikki osallistujat pääsivät maistelemaan barista Dmitry Korsakovin johdattelemana kolmea eri Paulig-kahvia: Pauligin Presidentti- ja Presidentti Gold Label  kahveja sekä Paulig Café Moscow  uutuuskahvia.

Edellisen maailmanennätyksen haltija oli Kolumbian Chinchina-kaupunki, jossa kahvia maisteli samanaikaisesti 1 500 henkilöä.

Paulig onnistui rikkomaan ennätyksen 2 133 kahvinystävän ansiosta. Maistelu järjestettiin virallisen Guinnessin World Recordsin edustajan läsnä ollessa. Nyt maailman suurimman kahvinmaistelutapahtuman maailmanennätys on Pauligin hallussa!

Pauligista:
Paulig-konserni sai alkunsa vuonna 1876 perustetusta perheyrityksestä, kun Gustav Paulig aloitti liiketoiminnan Helsingissä. Tänään Paulig-konserni tarjoaa kahvi-tuotteita ja -palveluja, ruokakonsepteja, mausteita, kasvisperäisiä tuotteita sekä snacks-tuotteita. Yhtiön brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Paulig-konsernilla on liiketoimintaa 13. maassa ja liikevaihto vuonna 2018 oli 907 miljoonaa euroa. Konsernin palveluksessa on 2 130 henkeä.

Yrityksestä

Paulig on perheomisteinen elintarvikeyritys, joka rakentaa uutta ja vastuullista ruokakulttuuria – sekä ihmisille että maapallolle. Pauligilta saa kaikkea maistuvaa: kahvia ja kylmiä juomia, Tex Mex- ja snacks -tuotteita, mausteita sekä kasvipohjaisia vaihtoehtoja. Yrityksen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Vuonna 2019 Pauligin liikevaihto oli 921 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa on yli 2 000 työntekijää 13 eri maassa. He kaikki panostavat lupaukseen ”For a life full of flavour”. Paulig haluaa olla muutoksen eturintamassa, sillä maku on avainasemassa, kun elintarvikealalla rakennetaan parempaa maailmaa. www.pauliggroup.com