Pauligilta uusia makuja ja tuttuja suosikkeja joulupöytään

Pauligin jouluinen tuotekattaus sisältää aidolla kanelilla ja kardemummalla maustetun joulukahvin, koko perheelle sopivan pyörykkäuutuuden sekä herkullisia mausteuutuuksia arjen ja juhlan ruuanlaittoon. Lisäksi rakastettu Juhla Mokka -kahvi saa tutun punaisen nuttunsa ympärille tänä jouluna kultaisen lahjanauhan.

Se parhaan lahjan antaa voi, ken joulumielen paketoi

Kahvi on tärkeä osa suomalaisten arkea ja juhlaa, ja Juhla Mokka -kahvilla on muiden jouluherkkujen ohella merkittävä rooli monen juhlapöydässä. Punanuttuinen Juhla Mokka -kahvi juhlistaa tänä vuonna joulua pukeutumalla kultaiseen lahjanauhaan, minkä lisäksi kahvipaketin kylkeä koristaa jouluinen runo. Makupariksi Juhla Mokka -kahville sopii erinomaisesti mausteinen glögijuustokakku.

Voit löytää lähikaupastasi vaaleapaahtoisesta Juhla Mokka -kahvipaketista kaksi jouluista versiota – toinen paketeista on somistettu lahjapaketin rusetilla, toinen puolestaan jouluisella kultakupilla. Jouluiset kahvipaketit ovat myynnissä ympäri Suomen.

Ripaus kanelia ja kardemummaa

Paulig Christmas Coffee -joulukahvin varjeltu resepti on kehitetty huolella ja vuosien kokemuksella. Reseptin takana on Korvatunturin virallinen kahvitonttu Papu, jonka kahvipannusta myös Joulupukki saa joka aamu tuoreen kahvinsa. Joulukahvi on maultaan täyteläinen ja herkullisen vivahteikas, ja se on maustettu aidolla kanelilla ja kardemummalla.

Paahtoasteeltaan kahvi on keskitumma (3), ja sen kumppaniksi sopivat mainiosti esimerkiksi perinteiset piparit. Paulig Christmas Coffee -joulukahvi on Santa Claus Finland -lisensoitu tuote. Se on myynnissä 200 gramman pakkauksissa ympäri Suomen ja sopii valmistettavaksi sekä suodatinmenetelmällä että pressopannulla.

Monipuolisia mausteuutuuksia jouluruokailuun

Santa Maria on päivittänyt syksyn aikana mausteidensa ilmettä ja täydentänyt monipuolista maustevalikoimaansa odotetuilla uutuuksilla. Mausteiden uudet lasipurkit ovat aiempaa kevyempiä, ja niiden kannessa on kätevä teelusikkamitta ruuanlaittoa ja leivontaa varten. Syksyn uutuuksia ovat myös tavallista suuremmat, 135 millilitran mausteseokset, jotka varmistavat, että omat suosikkimausteet riittävät aiempaa useammalle aterialle. Uudet maustepurkit ovat myynnissä kautta maan.

Nyhtökaura® Pyörykät taipuvat moneksi

Gold&Green ilahduttaa asiakkaitaan laajentamalla suosittua Nyhtökaura® Pyöryköiden tuoteperhettään. Tutun Meze-maun rinnalle on lanseerattu miedosti maustettu tomaattinen uutuus, joka sopii koko perheen makuun. Se on helppo ja nopea valinta arjen herkullisiin ruokiin ja soveltuu hyvin esimerkiksi yrttisen pyörykkäpadan pääraaka-aineeksi. Lisäksi samaan tuoteperheeseen kuuluva Monday Pyörykkä saa alkuvuodesta uuden version, jonka maku ja koostumus on päivitetty arjen kotiruokiin sopivaksi.

Kaikki Nyhtökaura® Pyörykät on pakattu pirteänvärisiin 200 gramman pusseihin. Pyöryköistä Meze-maku on tällä hetkellä myynnissä ympäri Suomen ja tomaattiuutuusmakua on saatavilla hyvin varustelluista S-ryhmän kaupoista. Vuoden alusta alkaen uudet Monday- ja tomaattipyörykät laajenevat myyntiin ympäri maan.

Lisätiedot ja kuvat:

Pirjo Hästbacka, viestintäpäällikkö, Paulig, p. 050 356 8359
Heidi Liljeblad, viestintäasiantuntija, Paulig, p. 050 919 2747

Sähköposti: media@paulig.com, kuvat: https://news.cision.com/fi/paulig

Pauligista:
Paulig on kansainvälinen elintarvikealan perheyritys, joka tunnetaan korkealaatuisista merkkituotteista ja palveluista. Yrityksen toimialat ovat Paulig Coffee, Paulig Foods ja Paulig Snacks. Sen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Pauligilla on 2 000 työntekijää 13 maassa ja sen liikevaihto vuonna 2017 oli 929 miljoonaa euroa.