Pauligin pöytä on katettu odotetuilla kevätuutuuksilla

Paulig tuo alkukevääseen uusia makuja, kun Pauligin Frezza-tuoteperhe kasvaa kahdella odotetulla kahvimaulla, Origins Blend -kahvisarjan makumaailma laajenee Guatemalaan, Santa Maria vastaa kuluttajien toiveisiin uudella Luomu Ceyloninkanelilla ja Risentan linssikakkuvalikoimaa on täydennetty sipuli & yrtit -uutuusmaulla.

Pauligin suosittu Frezza-kahvijuomasarja jatkaa kasvuaan ja tuo kauppoihin maaliskuussa kaksi herkullista uutuusmakua: vegaanisen Coconut Latte -kahvikookosjuoman ja suussa sulavan Caramel Popcorn -maitokahvijuoman.

100-prosenttisesti vegaaninen Coconut Latte on Frezza-kahvikasvijuomien uusin tulokas ja kesän 2019 kausimaku. Uutuusmaussa aito espressokahvi yhdistyy täyteläiseen kookosjuomaan, ja juoman makeus on peräisin kookoksesta ja ruokosokerista. Coconut Latte on pakattu Frezzan Oat Latte- ja Almond Latte -kahvikasvijuomien tavoin ympäristöystävälliseen kartonkitölkkiin, joka on helppo lajitella kartonkikeräykseen.

Myös Frezzan maitokahvisarja saa joukkoonsa pirteän uutuuden, kun sarja täydentyy vaaleanpunaisiin vaatteisiin puetulla Caramel Popcorn -kahvijuomalla. Uutuusmaku yhdistää herkullisella tavalla makean karamellin ja suolaisen popcornin. Caramel Popcorn on pakattu sarjan muiden maitokahvien tavoin pantilliseen kierrätysmuovipulloon (250 ml). Frezza-maitokahvit ovat laktoosittomia, ja kaikkien Frezzojen sisältämä kahvi on UTZ-vastuullisuussertifioitua.

Origins Blend -kahvisarjan uutuus vie makumatkalle Guatemalaan

Uusi Origins Blend Guatemala -kahvi on makuvivahteiltaan pehmeän maitosuklainen ja herkän hedelmäinen. Makumaailman pohjana ovat Guatemalan vuoristojen vaihtelevassa mikroilmastossa ja vulkaanisessa maaperässä kasvaneet korkealaatuiset, auringon kypsyttämät kahvipavut. Kahvin maku on viimeistelty aromikkailla kolumbialaisilla pavuilla ja keskitummalla (3) paahdolla. Makupariksi sille sopii erinomaisesti esimerkiksi maitosuklainen juustokakku.

Uutuuskahvi on saatavilla maaliskuusta alkaen 500 gramman suodatinjauhatuspakkauksissa.

Risentalta uusi rapea ja ravitseva välipala

Risentan suosioon nousseiden gluteenittomien linssikakkujen uusin tulokas on maustettu sipuleilla ja yrteillä. Se on valmistettu linssi-, maissi- ja perunajauhoista sekä herneproteiinista ja muodostaa näin erinomaisen kuidunlähteen. Uusi linssikakkumaku on myös melkoinen proteiinipommi, sillä se sisältää proteiinia 14g/100g. Linssikakut ovat vegaanisia eivätkä sisällä lisäaineita. Sarjan tuotteet myydään 100–122 gramman pakkauksissa, ja ne ovat saatavilla hyvin varustelluissa päivittäistavarakaupoissa ympäri Suomen.

Luomu Ceyloninkanelilla alhainen kumariinipitoisuus

Santa Maria vastaa kuluttajien toiveisiin tuomalla kauppoihin Luomu Ceyloninkanelin eli niin kutsutun aidon kanelin. Uutuus on maultaan mieto, makea ja aromaattinen, ja sen luontainen kumariinipitoisuus on hyvin alhainen (max 100mg/kg). Ceyloninkaneli sopii hyvin käytettäväksi hapankerman, pataruokien ja leivonnaisten kanssa, ja se on sertifioitu luomutuote. Uutuustuote on kaupoissa 1. huhtikuuta.

Lisätiedot ja kuvat

Pirjo Hästbacka, viestintäpäällikkö, Paulig, p. 050 356 8359
Heidi Liljeblad, viestintäasiantuntija, Paulig, p. 050 919 2747
media@paulig.com, kuvat: https://news.cision.com/fi/paulig

Pauligista:
Paulig on kansainvälinen elintarvikealan perheyritys, joka tunnetaan korkealaatuisista merkkituotteista ja palveluista. Yrityksen toimialat ovat Paulig Coffee, Paulig Foods ja Paulig Snacks. Sen brändejä ovat Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco. Pauligilla on 2 000 työntekijää 13 maassa ja sen liikevaihto vuonna 2017 oli 929 miljoonaa euroa.